Ga naar inhoud
  • 1
Log in om dit te volgen  
August

Tegoed

Vraag

Waar is mijn tegoed?

En waar kan ik uitzetten dat iedereen kan zien op welke pagina ik ben?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
3 uren geleden, august zei:

Waar is mijn tegoed?

Er zijn drie opties:

1. Je wacht even totdat het in het klantpaneel terecht komt (1 - 2 weken)
2. Je kunt een tijdelijke coupon gebruiken om diensten aan te schaffen (dit kan direct)
3. Je laat het saldo uitbetalen op een IBAN rekening nummer

Als je voor optie 3 gaat, graag een mail (dus geen priv├ębericht, of op het forum hier) op [email protected] met jouw rekeningnummer en de naam van de houder van dat rekeningnummer.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Bij het inloggen kun je kiezen voor 'Anoniem inloggen', ik vermoed dat niemand dan kan zien dat je online bent, en dus ook niet op welke pagina je bent.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
18 minuten geleden, Lennard zei:

Bij het inloggen kun je kiezen voor 'Anoniem inloggen', ik vermoed dat niemand dan kan zien dat je online bent, en dus ook niet op welke pagina je bent.

Dit is gewoon een inbreuk op mijn privacy

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
1 minuut geleden, august zei:

Dit is gewoon een inbreuk op mijn privacy

Je kunt het toch uitzetten?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik wil dit gewoon uit kunnen zetten in mijn account (zou volgens mij wettelijk ook standaard aan moeten staan maar oke).

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
1 uur terug, Lennard zei:

Je kunt het toch uitzetten?

Moet je elke keer opt-in'en, behoorlijk kut ­čś×

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Eigenlijk is het dan niet meer opt-in, maar opt-out.. Zou inderdaad standaard aan moeten staan.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
1 minuut geleden, timmerdanny zei:

Er zijn drie opties:

1. Je wacht even totdat het in het klantpaneel terecht komt (1 - 2 weken)
2. Je kunt een tijdelijke coupon gebruiken om diensten aan te schaffen (dit kan direct)
3. Je laat het saldo uitbetalen op een IBAN rekening nummer

Als je voor optie 3 gaat, graag een mail (dus geen priv├ębericht, of op het forum hier) op [email protected] met jouw rekeningnummer en de naam van de houder van dat rekeningnummer.

Oke, dan is het duidelijk. Ik weet helemaal niks, het staat nergens en opeens is mijn saldo weg. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Op 28-5-2018 at 15:41, timmerdanny zei:

Er zijn drie opties:

1. Je wacht even totdat het in het klantpaneel terecht komt (1 - 2 weken)
2. Je kunt een tijdelijke coupon gebruiken om diensten aan te schaffen (dit kan direct)
3. Je laat het saldo uitbetalen op een IBAN rekening nummer

Als je voor optie 3 gaat, graag een mail (dus geen priv├ębericht, of op het forum hier) op [email protected] met jouw rekeningnummer en de naam van de houder van dat rekeningnummer.

Allemaal leuk en aardig, maar waarom krijg ik geen reactie meer op mijn ticket?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
1 uur geleden, August zei:

Allemaal leuk en aardig, maar waarom krijg ik geen reactie meer op mijn ticket?

Hi August er is gereageerd op je ticket!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

×