Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Pim

[uitdaging] Chat to Whatsapp

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Om mijn klantenservice te verbeteren ben ik op zoek naar iets redelijk specifieks..

De mogelijkheid om een chat-gesprek te openen op mijn website.
Maar.. alle berichten worden naar mijn whatsapp gestuurd zodat ik via whatsapp easy kan antwoorden..

Of bestaat er een app die met een script verbonden is?

Hoor graag of iemand me hiermee kan helpen.

Grt.
Pim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afhankelijk van het doel mag dit niet, maar dat zal je waarschijnlijk wel onderzocht hebben.

In WhatsApp zou wel iets mogelijk zijn, maar is lastig te ontwikkelen,Β zal niet altijd blijven werken en zal dus updates blijven vereisen. WhatsApp heeft namelijk nog geen officiΓ«le koppeling publiek.

Een oplossing zou bijvoorbeeld zijn dat je een telefoon altijd aan hebt staan en dan met Web WhatsApp via een computer/VPS, vanuit daar kan het via bijv. een extensie communiceren met een centrale server. Per chat kan er dan een nieuwe groep opgestart worden tussen jou en de telefoon.

Daarnaast zou bijvoorbeeld ook nog mogelijk zijn via een onofficele API de koppeling te maken, maar hiermee is de kans groter dat je geblokkeerd wordt en dat het lastig is goed werkend te houden, gezien WhatsApp deze API onaangekondigd kan aanpassen.

Als je verder nog een offerte wilt ontvangen, of verder wilt brainstormen - hoor ik dat uiteraard graag! Dit soort projecten zijn zeker de leukere. Stuur maar een PM bij inte

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien een ideetje om Telegram te installeren hiervoor? Daarmee kan en mag het wel, krijg je ook meldingen op je telefoon en heb je verder geen last van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen