Ga naar inhoud
jarre

Bol.com kaart te koop

Aanbevolen berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo

Ik bied een bol.com cadeaubon aan van 10 euro. Graag zou ik deze willen ruilen voor Bitcoins, een Paysafecard of PayPal. Hij is geldig tot 10 januari 2022.

Geïnteresseerd? Stuur me dan een pb of reageer in dit topic.

Groetjes

Jarre

aangepast door jarre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoeveel vraag je ervoor? Ik betwijfel dat iemand er 10EUR voor gaat geven. Iedereen kan meteen betalen op bol.com zonder het "risico" te lopen om gescamd te worden en zonder de vertraging van het onderhandelen hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, ik had geen prijs vermeld omdat die nog niet vast staat. Je hebt ook gelijk in wat je zegt dat iemand makkelijk zelf zo'n kaart kan bestellen.

Ik moet er ook zeker geen 10 euro voor hebben hoor. Hoeveel wil je geven?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb momenteel ook niets nodig van bol.com en ga het dus nog niet kopen. Misschien later als ik nog eens wat wil bestellen en ik denk er aan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst (aangepast)

Geef het aan een vriend(in) die jarig is! Je gaat toch niet via internet in zo iets goedkoops handelen? 😛

aangepast door aarclay

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De laatste reactie snap ik niet helemaal.

Er zijn toch meer mensen die cadeaukaarten, die ze niet nodig hebben, over internet verkopen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst (aangepast)

Iemand die het nodig heeft kan net zo goed naar de winkel gaan, en niet 2 dagen wachten op de post wachten?

Plus dat er een kans is dat er in gescamd kan worden..... (en ik zeg niet dat ik je niet vertrouw)

aangepast door aarclay

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook niet gezegd dat ik er de volle prijs (10 euro) voor wil he. Dat zou inderdaad nogal dwaas zijn aangezien je zo'n kaart anders even goed zelf kan bestellen.

Het is een code per e-mail overigens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb nog een kaart van bol.com liggen, mag eruit voor 5 euro. Geldig tot 25 januari 2022. Waarde: 10 euro. Omruilen kan via bitcoin (Paypal mag ook).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden