Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
mitchels

Vergoeding

Vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Nee, als een adverteerder punten minimaal 1 punt verdient krijg je wel je beloning.
We vinden het genoeg zo, we kunnen niet overal punten voor geven. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard:
Nee, als een adverteerder punten minimaal 1 punt verdient krijg je wel je beloning.
We vinden het genoeg zo, we kunnen niet overal punten voor geven. smiley

Indd, het concept is dat jullie punten verdienen door advertenties van adverteerders, en niet door referrals van o2x, dat is alleen om leden werving te stimuleren smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Mitchels:
Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen?

Marijnnn 0,69pt
Merlin 1.27pt

Ja, dat denk ik smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Mitchels:
Ja.
Nu gaat het misschien moeilijk omdat er eigenlijk te weinig advertenties zijn, maar als je 6 mensen zich laat aanmelden op Euroclix heb je al een .nl domein verdiend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ik bedoel wordt er inprincipe snel genoeg gekeurd om te winnen in de refferal wedstrijd. Dus is het mogelijk dat je bijv mensen op 20 december refferal laat worden dat ze ook nog 1 punt kunnen verdienen voor 1 januari.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Merlin:
Mitchels:

Marijnnn 0,69pt
Merlin 1.27pt

Ja, dat denk ik smiley

Hoe kom je aan zoveel punten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Mitchels:
Merlin:
Mitchels:

Marijnnn 0,69pt
Merlin 1.27pt

Ja, dat denk ik smiley

Hoe kom je aan zoveel punten?

Marijnnn -> weet ik niet smiley
Ik heb n keer gebeld smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Hm, daar heb je wel een goed punt...
Bijna alle doe-advertenties worden door dezelfde adverteerder gekeurd, wat helaas redelijk lang duurt (+- 2 weken?).
Als er over een week nog (bijna) geen actieve referrals zijn, kiezen we er misschien voor om de datum te verplaatsen, anders is het een beetje zonde van alle moeite van de leden idd.

Houd er wel rekening mee dat de site eigenlijk pas sinds gisteren open is, er is een aantal adverteerders wat eerst wil zien hoe de site loopt voordat ze besluiten te adverteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Mitchels:
Ik bedoel wordt er inprincipe snel genoeg gekeurd om te winnen in de refferal wedstrijd. Dus is het mogelijk dat je bijv mensen op 20 december refferal laat worden dat ze ook nog 1 punt kunnen verdienen voor 1 januari.

Heb je wel gelijk in...

EDIT: Lennard was me voor smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Achja de site bestaat nu pas net dus als er meer leden zijn kan je makkelijker aan punten komen dus en dan heb je ook sneller dat ze 1 punt hebben dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Mitchels:
En hoe kom je aan die andere punten?

Hij heeft t tegen mij ---> Eigenlijk heb ik stiekem 2x gebeld en 7x geklikt/laten klikken smiley smiley
Nee je hebt gelijk, t gaat heel sloom smiley maar later wel sneller denk/hoop ik smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Merlin:
Mitchels:
En hoe kom je aan die andere punten?

Hij heeft t tegen mij ---> Eigenlijk heb ik stiekem 2x gebeld en 7x geklikt/laten klikken smiley smiley
Nee je hebt gelijk, t gaat heel sloom smiley maar later wel sneller denk/hoop ik smiley

Weet ik wel zeker, dan heb je meer adverteerders en dus kun je mensen op meerder link laten klikken en dus meer puntjes binnen halen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Momenteel zijn er weinig leden met allemaal weinig punten.
Als er veel leden zijn met redelijk wat punten, loopt alles beter doordat het interessanter is voor adverteerders, en je makkelijker dingen kunt handelen op het forum hierzo.
Bovendien zijn er dan ook mensen die loten gaan kopen in de loterij, en zo kun je redelijk snel punten verdienen.
Momenteel gaat het allemaal langzaam, dat ben ik 100 % met je eens, maar ik doe alles wat ik kan om het te versnellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen