mitchels 0 Geplaatst 29 november 2008 Krijg je ook punten als een refferal van jou adverteerder wordt een een advertentie start? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 Lennard 8 Geplaatst 29 november 2008 Nope. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 Daoloth 0 Geplaatst 29 november 2008 Is misschien idee? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 Lennard 8 Geplaatst 29 november 2008 Nee, als een adverteerder punten minimaal 1 punt verdient krijg je wel je beloning. We vinden het genoeg zo, we kunnen niet overal punten voor geven. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 mitchels 0 Geplaatst 29 november 2008 Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 merlin 0 Geplaatst 29 november 2008 Lennard: Nee, als een adverteerder punten minimaal 1 punt verdient krijg je wel je beloning. We vinden het genoeg zo, we kunnen niet overal punten voor geven. Indd, het concept is dat jullie punten verdienen door advertenties van adverteerders, en niet door referrals van o2x, dat is alleen om leden werving te stimuleren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 merlin 0 Geplaatst 29 november 2008 Mitchels: Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen? Marijnnn 0,69pt Merlin 1.27pt Ja, dat denk ik Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 Lennard 8 Geplaatst 29 november 2008 Mitchels: Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen? Ja. Nu gaat het misschien moeilijk omdat er eigenlijk te weinig advertenties zijn, maar als je 6 mensen zich laat aanmelden op Euroclix heb je al een .nl domein verdiend. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 mitchels 0 Geplaatst 29 november 2008 Ik bedoel wordt er inprincipe snel genoeg gekeurd om te winnen in de refferal wedstrijd. Dus is het mogelijk dat je bijv mensen op 20 december refferal laat worden dat ze ook nog 1 punt kunnen verdienen voor 1 januari. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 mitchels 0 Geplaatst 29 november 2008 Merlin: Mitchels: Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen? Marijnnn 0,69pt Merlin 1.27pt Ja, dat denk ik Hoe kom je aan zoveel punten? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 merlin 0 Geplaatst 29 november 2008 Mitchels: Merlin: Mitchels: Maar denk jij dat je binnen 1 maand 1 punt kan verdienen? Marijnnn 0,69pt Merlin 1.27pt Ja, dat denk ik Hoe kom je aan zoveel punten? Marijnnn -> weet ik niet Ik heb n keer gebeld Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 mitchels 0 Geplaatst 29 november 2008 en verder? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 Lennard 8 Geplaatst 29 november 2008 Hm, daar heb je wel een goed punt... Bijna alle doe-advertenties worden door dezelfde adverteerder gekeurd, wat helaas redelijk lang duurt (+- 2 weken?). Als er over een week nog (bijna) geen actieve referrals zijn, kiezen we er misschien voor om de datum te verplaatsen, anders is het een beetje zonde van alle moeite van de leden idd. Houd er wel rekening mee dat de site eigenlijk pas sinds gisteren open is, er is een aantal adverteerders wat eerst wil zien hoe de site loopt voordat ze besluiten te adverteren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 merlin 0 Geplaatst 29 november 2008 Mitchels: Ik bedoel wordt er inprincipe snel genoeg gekeurd om te winnen in de refferal wedstrijd. Dus is het mogelijk dat je bijv mensen op 20 december refferal laat worden dat ze ook nog 1 punt kunnen verdienen voor 1 januari. Heb je wel gelijk in... EDIT: Lennard was me voor Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 sebas 0 Geplaatst 29 november 2008 Achja de site bestaat nu pas net dus als er meer leden zijn kan je makkelijker aan punten komen dus en dan heb je ook sneller dat ze 1 punt hebben dus. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 mitchels 0 Geplaatst 29 november 2008 En hoe kom je aan die andere punten? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 sebas 0 Geplaatst 29 november 2008 Mitchels: En hoe kom je aan die andere punten? Edit, Verkeerd gelezen! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 mitchels 0 Geplaatst 29 november 2008 Ik heb het tegen Merlin Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 sebas 0 Geplaatst 29 november 2008 Oke, ff me bericht aangepast Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 merlin 0 Geplaatst 29 november 2008 Mitchels: En hoe kom je aan die andere punten? Hij heeft t tegen mij ---> Eigenlijk heb ik stiekem 2x gebeld en 7x geklikt/laten klikken Nee je hebt gelijk, t gaat heel sloom maar later wel sneller denk/hoop ik Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 sebas 0 Geplaatst 29 november 2008 Merlin: Mitchels: En hoe kom je aan die andere punten? Hij heeft t tegen mij ---> Eigenlijk heb ik stiekem 2x gebeld en 7x geklikt/laten klikken Nee je hebt gelijk, t gaat heel sloom maar later wel sneller denk/hoop ik Weet ik wel zeker, dan heb je meer adverteerders en dus kun je mensen op meerder link laten klikken en dus meer puntjes binnen halen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 Lennard 8 Geplaatst 29 november 2008 Momenteel zijn er weinig leden met allemaal weinig punten. Als er veel leden zijn met redelijk wat punten, loopt alles beter doordat het interessanter is voor adverteerders, en je makkelijker dingen kunt handelen op het forum hierzo. Bovendien zijn er dan ook mensen die loten gaan kopen in de loterij, en zo kun je redelijk snel punten verdienen. Momenteel gaat het allemaal langzaam, dat ben ik 100 % met je eens, maar ik doe alles wat ik kan om het te versnellen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 sebas 0 Geplaatst 29 november 2008 Je kan ook niet verwachten een website die 1 dag open is al gelijk alles op top snelheid gaat. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 mitchels 0 Geplaatst 29 november 2008 Weinig leden Al bijna 100 in 1 dag Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 merlin 0 Geplaatst 29 november 2008 Mitchels: Weinig leden Al bijna 100 in 1 dag 45 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
0 sebas 0 Geplaatst 29 november 2008 Merlin: Mitchels: Weinig leden Al bijna 100 in 1 dag 45 Hoe weet je dat? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Deel dit bericht
Link naar bericht
Delen op andere sites