Lennard 8 Geplaatst 5 april 2010 Ah slim. Ik PM je zo wel welke nog open staan, wij kunnen het wel zien. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 0 Geplaatst 27 juli 2010 achter elke advertentie hoeveel kliks er open staan bij betreffende advertentie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 28 juli 2010 Lennard (link): Ah slim. Ik PM je zo wel welke nog open staan, wij kunnen het wel zien. Jee! Nu staat het in de pb! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
freestyle 0 Geplaatst 5 september 2010 een optie dat je alleen klik/doe ads ziet die je nog NIET hebt gedaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Luukvdo 0 Geplaatst 5 september 2010 Dat is geen suggestie voor het adverteerderspaneel maar voor het advertentie overzicht. Wel een goeie suggestie overigens Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
freestyle 0 Geplaatst 5 september 2010 maar dan kan lennard het als nog maken/doen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 7 september 2010 Freestyle (link): een optie dat je alleen klik/doe ads ziet die je nog NIET hebt gedaan. Dan wil je hem aan iemand geven, staat ie er niet meer tussen.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
therichg 0 Geplaatst 18 september 2010 optie dat je ptn voor saldo kan omwisselen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nicopara 0 Geplaatst 18 september 2010 Therichg (link): optie dat je ptn voor saldo kan omwisselen Al eerder voorgesteld en ook afgekeurd. Reden: http://www.one2xs.com/forum/topic?id=6624&p=1#97308 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurre 0 Geplaatst 19 september 2010 dat je bij nep ingevukde doe ads 1 of 2% strafpercentage krijgt. bv bij een enquete invullen, Naam: JeMoeder straat: Jedikkemoederstraat nummer: 2319 ... alleen ingelogte leden die de doe ads doen kunnen 1 of 2% krijgen, dus als iemand op jow link klikt en onzin invult dat jij geen strafpercentage kunt krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 19 september 2010 Maar hoe weten we of iemand echt onzin heeft ingevuld? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 19 september 2010 Daarom. Als ik Lennard niet zou mogen en ik zeg dat hij de enquête niet eerlijk heeft ingevuld, zou hij misschien ten onrechte procenten krijgen. Meestal is die enquête ook niet van jezelf, dus heb je nooit bewijs. De persoon die de enquete invult gaat natuurlijk ook geen printscreen maken dat hij het wel eerlijk heeft ingevuld.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurre 0 Geplaatst 19 september 2010 Lennard (link): Maar hoe weten we of iemand echt onzin heeft ingevuld? Als adverteerde, moet je bij het aanvinken van onzin invullen, een print screen mee sturen, dan krijgt dat persoon een automatiese pm met er in: je heb 5% strafpersentage gehad voor niet naar waarheid invullen van een enquete, met een link naar de print screen. Dan kan de gebruiker nog aanklikken dat het onterecht is, en dan kunnen jullie meteen zien of het a onzin is of dat b er een foutje is gemaakt. EN om dit te voorkomen kan je, je eigen doe ad afkeuren, als je onzin in hebt gevuld. kost ons adverteerders minder werk. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marjolein 0 Geplaatst 19 september 2010 sorry Jurre, maar hoe wil jij gaan bepalen dat iemand niet de waarheid invult? Je kan dit echt niet controleren...en als iemand echt allemaal rare dingen invult dan is dat toch zijn/haar eigen keus? Dan keur je de enquete af en klaar. Je kan daar echt geen strafpercentage voor gaan geven omdat het gewoon niet controleerbaar is. Zoals ik al eerder tegen je heb verteld, als je als adverteerder alleen maar perfect ingevulde enquetes terug wil dan zul je toch echt moeten gaan adverteren op sites met een gemiddelde leeftijd van 25+ en dan is het nog steeds de vraag of je een 100% score heb. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 19 september 2010 Jurre (link): een print screen mee sturen Maar daar gaat het al. Ten eerste weten wij niet of die screen echt is, en ten tweede kost het ons weer extra werk om die screens te gaan valideren. En natuurlijk zegt de user altijd dat die screen nagemaakt is, en wat dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marjolein 0 Geplaatst 19 september 2010 Ik heb eigenlijk nog wel iets anders: Als je een nieuwe doe-advertentie wil starten moet je het bedrag per actie invullen. Nu zit ik daar alijd mee te klojoén omdat je niet kan zien hoeveel punten het lid dan ontvangt. Nu kan je dat wel uitrekenen maar omdat het niet precies 0,13 is per punt komt dat niet altijd goed uit. Is het dus mogelijk dat als je het bedrag invult dat dan de vergoeding voor het lid mee veranderd gelijk? Bedrag per actie (> € 0,13) (1) € (0.1 pnt) < die dus Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 19 september 2010 Hm, die zou ook mee moeten veranderen. Welke browser heb je? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marjolein 0 Geplaatst 19 september 2010 sorry IE Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 19 september 2010 Als je de punten die het moeten worden in je rekenmachine intypt en je doet dan dat x 1,25 dan heb je het bedrag in euros. Maar ik zal het binnenkort oplossen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marjolein 0 Geplaatst 19 september 2010 in firefox doet ie het idd wel, als ik een nieuwe ad start dan doe ik wel ff switchen Tnx. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jeffreyt 0 Geplaatst 27 november 2010 Lennard (link): Maar hoe weten we of iemand echt onzin heeft ingevuld? Laat iemand bewijs zien? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 27 november 2010 Bewijs kun je weer namaken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 0 Geplaatst 29 november 2010 screens kan je heel simpel natjekken in photoshop echt in 2 secondes. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 29 november 2010 Wat bedoel je? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjoerd 0 Geplaatst 29 november 2010 Lennard (link): Wat bedoel je? Hij versterkt je argument Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites