Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Suggesties voor Adverteerderspaneel

Aanbevolen berichten

Lennard (link):
Ah slim. smiley

Ik PM je zo wel welke nog open staan, wij kunnen het wel zien. smiley

Jee! Nu staat het in de pb! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is geen suggestie voor het adverteerderspaneel maar voor het advertentie overzicht. Wel een goeie suggestie overigens smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Freestyle (link):
een optie dat je alleen klik/doe ads ziet die je nog NIET hebt gedaan.

Dan wil je hem aan iemand geven, staat ie er niet meer tussen..smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
dat je bij nep ingevukde doe ads 1 of 2% strafpercentage krijgt.
bv bij een enquete invullen,
Naam: JeMoeder
straat: Jedikkemoederstraat
nummer: 2319
...

alleen ingelogte leden die de doe ads doen kunnen 1 of 2% krijgen, dus als iemand op jow link klikt en onzin invult dat jij geen strafpercentage kunt krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daarom. Als ik Lennard niet zou mogen en ik zeg dat hij de enquête niet eerlijk heeft ingevuld, zou hij misschien ten onrechte procenten krijgen. Meestal is die enquête ook niet van jezelf, dus heb je nooit bewijs. De persoon die de enquete invult gaat natuurlijk ook geen printscreen maken dat hij het wel eerlijk heeft ingevuld..smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Maar hoe weten we of iemand echt onzin heeft ingevuld?

Als adverteerde, moet je bij het aanvinken van onzin invullen, een print screen mee sturen, dan krijgt dat persoon een automatiese pm met er in: je heb 5% strafpersentage gehad voor niet naar waarheid invullen van een enquete, met een link naar de print screen.
Dan kan de gebruiker nog aanklikken dat het onterecht is, en dan kunnen jullie meteen zien of het a onzin is of dat b er een foutje is gemaakt.

EN om dit te voorkomen kan je, je eigen doe ad afkeuren, als je onzin in hebt gevuld. kost ons adverteerders minder werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sorry Jurre, maar hoe wil jij gaan bepalen dat iemand niet de waarheid invult?
Je kan dit echt niet controleren...en als iemand echt allemaal rare dingen invult dan is dat toch zijn/haar eigen keus? Dan keur je de enquete af en klaar. Je kan daar echt geen strafpercentage voor gaan geven omdat het gewoon niet controleerbaar is. Zoals ik al eerder tegen je heb verteld, als je als adverteerder alleen maar perfect ingevulde enquetes terug wil dan zul je toch echt moeten gaan adverteren op sites met een gemiddelde leeftijd van 25+ en dan is het nog steeds de vraag of je een 100% score heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurre (link):
een print screen mee sturen
Maar daar gaat het al. Ten eerste weten wij niet of die screen echt is, en ten tweede kost het ons weer extra werk om die screens te gaan valideren.
En natuurlijk zegt de user altijd dat die screen nagemaakt is, en wat dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb eigenlijk nog wel iets anders:

Als je een nieuwe doe-advertentie wil starten moet je het bedrag per actie invullen. Nu zit ik daar alijd mee te klojoén omdat je niet kan zien hoeveel punten het lid dan ontvangt. Nu kan je dat wel uitrekenen maar omdat het niet precies 0,13 is per punt komt dat niet altijd goed uit.

Is het dus mogelijk dat als je het bedrag invult dat dan de vergoeding voor het lid mee veranderd gelijk?
Bedrag per actie (> € 0,13) (1) € (0.1 pnt) < die dus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je de punten die het moeten worden in je rekenmachine intypt en je doet dan dat x 1,25 dan heb je het bedrag in euros. smiley

Maar ik zal het binnenkort oplossen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen