Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Lennard

Suggesties voor Adverteerderspaneel

Aanbevolen berichten

ik bedoel dat ik in 2 seconde kan checken of een screen echt of nep is (nabewerkt). simpel trucje.

Hoewel er talloze verschillen tussen een namaak en echt zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rogier (link):
ik bedoel dat ik in 2 seconde kan checken of een screen echt of nep is (nabewerkt). simpel trucje.

Hoewel er talloze verschillen tussen een namaak en echt zitten.

Je moet ook rekening houden dat niet iedereen photoshop heeft hè?
Maar meestal kan je inderdaad wel zien als het bewerkt is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
kan het input vakje achter "Wat moet de bezoeker precies doen?" niet wat groter?
Als je als adverteerder echt duidelijk wil omschijven wat de bezoeker moet doen dan is dit vakje soms gewoon te klein en onoverzichtelijk, je ziet niet meer wat je nu precies getypt heb.
smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjolein (link):
kan het input vakje achter "Wat moet de bezoeker precies doen?" niet wat groter?
Als je als adverteerder echt duidelijk wil omschijven wat de bezoeker moet doen dan is dit vakje soms gewoon te klein en onoverzichtelijk, je ziet niet meer wat je nu precies getypt heb.
smiley

smiley wilde ik net ook voorstellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Je hebt nu zegmaar 1 link met tussen heft hoofdmenu (Navigatie), maar dan maak je dus zegmaar een tweede menu voor Adverteerders:

Afbeelding

Ik zie hier dat er in menu vroeger achter "Chat" ook bijvoorbeeld dit stond: "(100)". Misschien ook idee om dat terug te halen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat kan niet meer zo makkelijk omdat de chat met externe software werkt nu, voorheen was het een eigen ajax-creatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Dat kan niet meer zo makkelijk omdat de chat met externe software werkt nu, voorheen was het een eigen ajax-creatie.

En waarom ben je overgestapt dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Die oude werkte niet goed of zorgde voor teveel load ofzo, ik weet het niet precies meer.

Ahh, oke. Maak anders iets met jquery dat er datum (per lid) elke seconde geupdate word als je op pagina zit. En dat die achter chat tussen haakjes zet van degenen die afgelopen 8 secondne werden gezien ofzo? (Niet 2 seconden, bij traag internet reload soms maar elke 10 sec ofz)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Mwah ik vind het wel prima zo, hij wordt niet zo veel gebruikt.

Hij word vast meer gebruikt als er achter staat hoeveel personen er in zitten. Als je ziet dat er iemand is, dan ga je toch eenz kijken? En je weet dit enkel als dit er achter staat. Mij lijkt het kleine moeite, en er word (volgens mij) meer gebruik gemaakt van de chat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind dat een ster advertentie alleen een ster kunnen krijgen als ze echt de moeite waard zijn, en ik vind niet dat je daar voor hoeft te betalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
August (link):
Ik vind dat een ster advertentie alleen een ster kunnen krijgen als ze echt de moeite waard zijn, en ik vind niet dat je daar voor hoeft te betalen.

Zo komt one2xs aan extra inkomsten, dus ik denk niet dat het zal worden veranderd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
August (link):
Je betaalt er 1 eurocent voor, als je ad wordt afgekeurd krijg je die eurocent weer terug (mits je niet elke dag dezelfde ad opnieuw laat keuren ofzo). Zon wereldbedrag is dat toch niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
August (link):
Je betaalt er 1 eurocent voor, als je ad wordt afgekeurd krijg je die eurocent weer terug (mits je niet elke dag dezelfde ad opnieuw laat keuren ofzo). Zon wereldbedrag is dat toch niet?

Nee, maar toch, de beste advertenties krijgen misschien geen ster dan..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
August (link):
Lennard (link):
August (link):

Zie het als adminstratieve kosten. Anders gaat iedereen gewoon opgeven voor steradvertentie terwijl ze niet voldoen aan de eisen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
August (link):
Lennard (link):
August (link):

Dan kunnen ze altijd nog een ticket maken en betaal ik die eurocent wel. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
August (link):
Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Dat moest ik weten smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
August (link):
Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Betaal je ook nog andere dingen? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Timievz (link):
Een idee om te kunnen handelen in adv saldo?

Is al meermaals gevraagd, gaat niet gebeuren ivm. de O2X economie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eigenlijk moet iemand met een idee komen waarbij het mogelijk word dat de advertenties veel sneller gekeurd worden.. Maarja om daar een oplossing op te vinden is zo makkelijk natuurlijk niet.. Iemand suggesties?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen