Report behandeld

N

Nick

Guest
Hey,

Ik weet niet meer of het voorgesteld is maar ik heb een suggestie voor je reports.
Dat je kan aanvinken als je een report doet met "Ik wil graag op de hoogte blijven van deze report"
En als een moderator dan een actie met de report doet krijgt de gebruiker dit bericht

Hey [naam]
Je hebt onlangs [dit bericht] gereport.
Er is door een moderator naar gekeken en het volgende is gebeurd:
(Voorbeelden:
-Bericht is verwijderd
-Bericht is aangepast
-Het bericht voldoet aan de normen en waarden van one2xs en houdt zijn originele inhoud
-Anders, moderator geeft extra toevoeging:

met vriendelijke groet,
one2xs
 
G

Guest

Guest
Nee het gaat leden helemaal niets aan
emo.gif
of de reports nu behandeld worden of niet
 

Antonn

New member
Jawel, of een report onnodig is of niet enzo, nu hoor ik er nooit wat van.

Het bovenstaande vind ik een perfect idee en kost geen extra moeite voor de supporters (
emo.gif
) denk ik.
 

Ewan

New member
Antonn (link):
Jawel, of een report onnodig is of niet enzo, nu hoor ik er nooit wat van.

Het bovenstaande vind ik een perfect idee en kost geen extra moeite voor de supporters (
emo.gif
) denk ik.


Ze moeten meer doen dus kost het wel zeker meer tijd en moeite
 
L

Livonias

Guest
Ewan (link):

Antonn (link):
Jawel, of een report onnodig is of niet enzo, nu hoor ik er nooit wat van.

Het bovenstaande vind ik een perfect idee en kost geen extra moeite voor de supporters (
emo.gif
) denk ik.


Ze moeten meer doen dus kost het wel zeker meer tijd en moeite



Nee hoor, want dat kan automatisch ingebouwd worden.
Wordt het bericht ge-edit dan wordt er meteen een pb verstuurt met de reden dat ie ge-edit is.
Anders, bij verwijdering idem wito
En als er niks gebeurd dan kan er ook nog automatisch een pb worden verstuurd.

Ik vind het meestal handig om te weten, en zet meestal ook in de report erbij of ze me een pb willen sturen met de verdere afhandeling
 

Robbeing

New member
Ik vind dit eigenlijk ook niet zon slecht idee.
Zo weet je zelf ook beter of het wel niet mag, weet je dat het team er wel degelijk iets aan doet etc...

Is natuurlijk niet noodzakelijk, maar is wel handig om te weten.
Op razy.nl hadden we dat ook ingebouwd.

Je kreeg dan automatisch een pb dat de report behandeld was etc...
 

Jasperxs

New member
Het is een best goed idee want als ik iemand report weet ik niet of het is gelukt alleen het nadeel is dat je report dan meer een ticket wordt.
 
L

Livonias

Guest
Mwa niet echt want je krijgt gewoon een automatisch berichtje dat je report is behandeld.
Dat vind ik meestal fijn om te weten
smile.gif
 

Lennard

Active member
Ik denk dat je dan meer discussie krijgt over reports: waarom hebben jullie er niks mee gedaan?, waarom hebben jullie mijn bericht ook verwijderd?, enzovoorts.
 
L

Livonias

Guest
Lennard (link):
Ik denk dat je dan meer discussie krijgt over reports: waarom hebben jullie er niks mee gedaan?, waarom hebben jullie mijn bericht ook verwijderd?, enzovoorts.


Dan doe je dit:


Quote:
Hey [naam]
Je hebt onlangs [dit bericht] gereport.
Er is door een moderator naar gekeken en het volgende is gebeurd:
(Voorbeelden:
-Bericht is verwijderd
-Bericht is aangepast
-Het bericht voldoet aan de normen en waarden van one2xs en houdt zijn originele inhoud
-Anders, moderator geeft extra toevoeging:

Dit is een automatisch bericht, je kan hierop niet antwoorden.
Over deze beslissing kan niet gediscussieerd worden


Met vriendelijke groet,
one2xs
 

Lennard

Active member
Dat zou nog kunnen inderdaad.

Maar soms open ik een report in een nieuwe tab, en klik ik de report alvast web zodat ik de tab kan sluiten, en daarna pas lees ik de gereporte post en bekijk wat ik ermee doe.

En soms overleggen we nog even, dan klik ik de report al weg maar post ik wat in het adminforum erover of overleg ik met een teamlid die er toevallig meer van weet.

En ik voel er eigenlijk weinig voor om er een extra handeling voor de moderators van te maken.
 
L

Livonias

Guest
Lennard (link):
Dat zou nog kunnen inderdaad.

Maar soms open ik een report in een nieuwe tab, en klik ik de report alvast web zodat ik de tab kan sluiten, en daarna pas lees ik de gereporte post en bekijk wat ik ermee doe.

En soms overleggen we nog even, dan klik ik de report al weg maar post ik wat in het adminforum erover of overleg ik met een teamlid die er toevallig meer van weet.

En ik voel er eigenlijk weinig voor om er een extra handeling voor de moderators van te maken.


Hmm okey, naja dan misschien alleen een bevestiging dat je report is bekeken, kan je altijd zelf controleren wat ermee is gebeurd.
En dan heb je gewoon iets van

Hey [naam]
Je hebt onlangs [dit bericht] gereport.
Een moderator heeft je report geopend en er wordt op dit moment naar gekeken.

Bedankt voor je oplettendheid!

Dit is een automatisch bericht, je kan hierop niet antwoorden.
Over een beslissing van een report kan niet worden gediscussieerd


Met vriendelijke groet,
one2xs.com
 

Lennard

Active member
Dat kan ook, maar nu weet je ook dat je report behandeld is; alle reports behandelen we immers..
 
L

Livonias

Guest
Lennard (link):
Dat kan ook, maar nu weet je ook dat je report behandeld is; alle reports behandelen we immers..


Jep maar dit geeft een extra bevestiging en dat geeft mij eigenlijk een beter gevoel.
En ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik denk dat meerdere mensen dit hebben
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Het goede gevoel zou voldoende moeten zijn op het moment dat je een bericht report, niet op het moment dat je een bevestiging krijgt dat er naar gekeken is en zeker als dit een standaard berichtje is wat makkelijk in te bouwen is.
Het zou gewoon ook een stukje vertrouwen moeten zijn naar de moderators dat ze iedere report behandelen. En ik weet uit ervaring dat elke report gewoon behandeld wordt en desnoods in overleg met elkaar. En nu als lid zijnde ga ik echt niet controleren wat ze ermee gedaan hebben hoor ook al krijg ik een bevestiging dat het afgehandeld is, ik vertrouw er gewoon op dat het op de beste manier opgelost is.
 

Lennard

Active member
Marjolein (link):
Het goede gevoel zou voldoende moeten zijn op het moment dat je een bericht report, niet op het moment dat je een bevestiging krijgt dat er naar gekeken is en zeker als dit een standaard berichtje is wat makkelijk in te bouwen is.
Het zou gewoon ook een stukje vertrouwen moeten zijn naar de moderators dat ze iedere report behandelen. En ik weet uit ervaring dat elke report gewoon behandeld wordt en desnoods in overleg met elkaar. En nu als lid zijnde ga ik echt niet controleren wat ze ermee gedaan hebben hoor ook al krijg ik een bevestiging dat het afgehandeld is, ik vertrouw er gewoon op dat het op de beste manier opgelost is.
worshippy.gif


Bovendien wek je met zoiets ook snel de indruk dat we sommige reports erg laat behandelen terwijl we er achter de schermen druk mee bezig zijn bijvoorbeeld of van alles moeten uitzoeken wat veel tijd kost.
 
L

Livonias

Guest
Lennard (link):

Marjolein (link):
Het goede gevoel zou voldoende moeten zijn op het moment dat je een bericht report, niet op het moment dat je een bevestiging krijgt dat er naar gekeken is en zeker als dit een standaard berichtje is wat makkelijk in te bouwen is.
Het zou gewoon ook een stukje vertrouwen moeten zijn naar de moderators dat ze iedere report behandelen. En ik weet uit ervaring dat elke report gewoon behandeld wordt en desnoods in overleg met elkaar. En nu als lid zijnde ga ik echt niet controleren wat ze ermee gedaan hebben hoor ook al krijg ik een bevestiging dat het afgehandeld is, ik vertrouw er gewoon op dat het op de beste manier opgelost is.
worshippy.gif


Bovendien wek je met zoiets ook snel de indruk dat we sommige reports erg laat behandelen terwijl we er achter de schermen druk mee bezig zijn bijvoorbeeld of van alles moeten uitzoeken wat veel tijd kost.



Naja uberhaupt als je de report hebt geopend dat je een melding krijgt dat jullie de report hebben geopend er naar aan het kijken zijn
pompom.gif


Ik weet niet, ik kan het niet echt onderbouwen maar zelf vind ik het handig en geeft het mij een beter gevoel
pompom.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar vroeg of laat behandelen we toch de reports wel. Dus een berichtje is niet nodig.
 
L

Livonias

Guest
Rik (link):
Maar vroeg of laat behandelen we toch de reports wel. Dus een berichtje is niet nodig.


Mwa ik vind het wel handig sorry haha
 
Bovenaan