Report behandeld

Rik

Eindbaas
Forumleiding
En wij niet
clown.gif
 
G

Guest

Guest
Gewoon een bericht als.

//We hebben je report geopend en we kijken wat we kunnen doen//
//Groet [reportopener]
 

Lennard

Active member
Maar we openen geen reports. Reports zijn zichtbaar op de forumindex en linken direct door naar de gereporte post. Dus als er een report is en ik zie hem toevallig als eerste, dan klik ik de report aan en lees ik het topic om te kijken wat er is.

Maar misschien is bijvoorbeeld Sjoerd al bezig met een andere report die ook in dat topic staat, dus dan klik ik mijn report weg zonder wat te doen, en lijkt het alsof er niks mee gedaan wordt, terwijl in werkelijkheid er dus nog iemand mee bezig is.

En bij een andere report handel ik hem meteen af maar moeten we er nog wat over bespreken in het adminforum of ben ik in discussie met iemand waardoor ik hem nog even open moet laten, en kan ik hem pas na een paar dagen afvinken terwijl ik er al meteen mee bezig was en hij ook al meteen was afgehandeld eigenlijk.

In principe worden alle reports door ons gelezen en behandeld, de meeste zelfs al binnen een paar minuten. Dus ik snap dan niet wat zon PM voor toegevoegde waarde heeft... je weet toch al 100% zeker dat we je report bekijken en kijken wat we er mee kunnen doen.
In veel gevallen is het echter niet wat de reporter er mee wil bereiken, maar we doen zeker wat met alle reports.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Bash (link):
Gewoon een bericht als.

//We hebben je report geopend en we kijken wat we kunnen doen//
//Groet [reportopener]

Dit staat er toch in principe al als je een bericht via het fomuliertje report. Er staat ook al dat er z.s.m. naar gekeken zal worden. Ik snap niet waarom daar nog een extra bevestiging voor nodig is. Het lijkt wel of jullie niet geloven dat iedere report bekeken en behandeld word?
 
G

Guest

Guest
Misschien wel een idee om dit met scam reports te doen?

Iets van "In behandeling" oid.

Je weet in je achterhoofd wel dat jullie er mee bezig zijn/gaan, maar omdat het na je report eigenlijk stil blijft tot er een eindconclusie is, is het misschien een idee om daar een status aan te plakken.
 
Bovenaan