Bekende Ideeën/suggesties

Daiman

New member
Rogier:
zet het punten omwisselen naar adv saldo er ook maar bij!


maken ze op lange tijd veel verlies op dus die komt er niet omdat dit al meerdere keren is voorgesteld
 

Sjoerd

Active member
Daiman:

Rogier:
zet het punten omwisselen naar adv saldo er ook maar bij!


maken ze op lange tijd veel verlies op dus die komt er niet omdat dit al meerdere keren is voorgesteld

dat is juist de reden dat hij er moet staan?
emo.gif
 

Kligham

New member
Sjoerd:

Daiman:

Rogier:
zet het punten omwisselen naar adv saldo er ook maar bij!


maken ze op lange tijd veel verlies op dus die komt er niet omdat dit al meerdere keren is voorgesteld

dat is juist de reden dat hij er moet staan?
emo.gif




Hij heeft al een gratis report gekregen voor oftewel spammen of tewel scheel kijken. Hij mag kiezen.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Daiman:

Rogier:
zet het punten omwisselen naar adv saldo er ook maar bij!


maken ze op lange tijd veel verlies op dus die komt er niet omdat dit al meerdere keren is voorgesteld



Rogier vraagt ook om het aan te passen in de startpost en dit is allang gebeurd. Dus je reactie is nogal overbodig
smile.gif
Ik heb zelfs van de week nog meer suggesties toegevoegd, dus lijkt me handig om eerst de startpost weer even door te lezen voordat men hier weer reageerd.
 

August

Test
Verjaardagslijst
Wat: Een lijstje onderaan bij het forum met alle jarigen, en eventueel ook degene die morgen jarig zijn.
Status: Goedgekeurd.
Reden: Goede suggestie.


yummie.gif
 

Rubdos

New member
Topic zelf kunnen sluiten
Wat: Dat je je eigen topic zelf kan sluiten
Status: Goedgekeurd
Reden: Dit is niet nodig en er kan misbruik mee worden gemaakt, wil je dat je topic gesloten wordt post dan een berichtje in je topic van hier kan een slotje op. Het is nu mogelijk om in het gedeelte voor handelen je eiegn topics te sluiten.

eiegn => eigen
wink.gif

Die banner rotator, zou daar mss ook een api aan vasthangen, dat je die op je website kan zetten? Zou tof zijn
biggrin.gif
 

Jurgen

Active member
Rubdos (link):
Topic zelf kunnen sluiten
Wat: Dat je je eigen topic zelf kan sluiten
Status: Goedgekeurd
Reden: Dit is niet nodig en er kan misbruik mee worden gemaakt, wil je dat je topic gesloten wordt post dan een berichtje in je topic van hier kan een slotje op. Het is nu mogelijk om in het gedeelte voor handelen je eiegn topics te sluiten.

eiegn => eigen
wink.gif

Die banner rotator, zou daar mss ook een api aan vasthangen, dat je die op je website kan zetten? Zou tof zijn
biggrin.gif


Je zegt dat het goedgekeurd is, terwijl bij reden staat dat het niet nodig is en er misbruik van gemaakt kan worden.
emo.gif

Alleen kan je nu slotjes bij handelen zetten.
 

Christopher

New member
Forum opslaan als klad
Wat: Dat je je eigen topic zelf kan opslaan als klad, vervolgens kan je later verder werken.
Status: Goedgekeurd
Reden: Staat op de to-do!
 

Braam

New member
Christopher (link):
Forum opslaan als klad
Wat: Dat je je eigen topic zelf kan opslaan als klad, vervolgens kan je later verder werken.
Status: Goedgekeurd
Reden: Staat op de to-do!


Als je even een betere reden verzint
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik weet niet hoor, maar "topic opslaan als klad" heb ik op 11 februari al toegevoegd aan de beknopte to-do-list in de startpost. De goedgekeurde suggesties hoeven niet zo uitgebreid besproken te worden als de afgekeurde
wink.gif
 

Antonn

New member
Is de todolist niet zichtbaar voor leden? Dan kunnen we makkelijker zien of al eerder gepost is en goedgekeurd is.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Er staat een kleine to-do-list in de startpost met suggesties van leden die goedgekeurd zijn. De to-do-list van Lennard is uiteraard veel langer maar daar staan dingen op die we niet openbaar maken. Er staan dingen op voor de crew/admin en ideeën die eerst nog verder uitgewerkt moeten worden.
 

Antonn

New member
Marjolein (link):
Er staat een kleine to-do-list in de startpost met suggesties van leden die goedgekeurd zijn. De to-do-list van Lennard is uiteraard veel langer maar daar staan dingen op die we niet openbaar maken. Er staan dingen op voor de crew/admin en ideeën die eerst nog verder uitgewerkt moeten worden.


Dan laat je die toch gewoon weg? En ik ben er best benieuwd naar
kwijl.gif
hoeveel ideeën hebben jullie al ong?
 
G

Guest

Guest
Vriendje (link):

Marjolein (link):
Er staat een kleine to-do-list in de startpost met suggesties van leden die goedgekeurd zijn. De to-do-list van Lennard is uiteraard veel langer maar daar staan dingen op die we niet openbaar maken. Er staan dingen op voor de crew/admin en ideeën die eerst nog verder uitgewerkt moeten worden.


Dan laat je die toch gewoon weg? En ik ben er best benieuwd naar
kwijl.gif
hoeveel ideeën hebben jullie al ong?



Ideeën ja, stel ze maken het bekend, iedereen is voor.. Maar het is niet haalbaar om te maken, dan maak je dus mensen voor niks blij..

Heeft toch geen zin?
 

Semmiiee

New member
Die banner ratator (of zoiets) is van mij
biggrin.gif


(en misschien ook van anderen, maar is was eerste, toch?)
 
Bovenaan