Bubble: Oplossing

Corbin

New member
Vond het eigenlijk wel goed idee, ik deed nooit mee omdat ik de kans te klein vond om er iets uit te halen omdat er meteen heel veel word gespend door een persoon en dat dan de kans klein is dat de jouwe ooit nog aan de beurt komt. Dus misschien is het ook handig als er een maximale spend komt(per dag?)
 

Joeri

Active member
Corbin:
Vond het eigenlijk wel goed idee, ik deed nooit mee omdat ik de kans te klein vond om er iets uit te halen omdat er meteen heel veel word gespend door een persoon en dat dan de kans klein is dat de jouwe ooit nog aan de beurt komt. Dus misschien is het ook handig als er een maximale spend komt(per dag?)


Nee dat verpest het bubbleen en dan kunnen lennard en ruben er geen maximale winst uit halen
smile.gif
 

Sjoerd

Active member
Jullie kunnen ook doen zoiets van 90% gaat de pot in van je spend, en 5% de bonuspot in
als de pot dan dus word gereset dan word de bonuspot verdeeld over de laatste 5 spends
of iets wat daar op lijkt, zodat het jullie niet elke week 1 domein kan kosten, maar gewoon geen verlies hebben
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Ik ga t eerst een keer op de manier van Merlin proberen, en kijken hoeveel het ons kost / oplevert.
 

Publitime

New member
Sjoerd:
Jullie kunnen ook doen zoiets van 90% gaat de pot in van je spend, en 5% de bonuspot in
als de pot dan dus word gereset dan word de bonuspot verdeeld over de laatste 5 spends
of iets wat daar op lijkt, zodat het jullie niet elke week 1 domein kan kosten, maar gewoon geen verlies hebben
biggrin.gif


Ja maar als niemand meedoet komt er ook niet veel in de bonuspot en is het ook niet de moeite om mee te doen of als 5 laatste spends te worden
wink.gif
 

Jurgen

Active member
Dan zie je mij niet meer terug ik de bubble.
Ik vind het een barslecht idee. Je meot dan dus minimaal 0,2 inzetten, zelf krijg je niets terug alleen als je laatste bent. En als iemand dus weer een bubble plaatst duurt het weer 24 uur? Fijn, een bubble-ronde van 3½ maand..
 

Lennard

Active member
Jurrie:
Ik vind het een barslecht idee. Je meot dan dus minimaal 0,2 inzetten, zelf krijg je niets terug alleen als je laatste bent.
Tuurlijk wel, het gaat gewoon het zelfde als nu, alleen dan krijgt de laatste bubbelaar een .nl domeinnaam.
De ronde gaat alleen lang duren, maarja, misschien blijft ie wel gewoon heel actief, dat moeten we gewoon een keer proberen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
En dan afspreken dat maar 1 lid het domein in ontvangst gaat nemen
schater.gif
 

Jesse

New member
Er zijn heel veel sites zoals bijv kliklinks / superkliks daar staan paginas tot en met 250
confused.gif
 

Daoloth

New member
Habbospeed:
Er zijn heel veel sites zoals bijv kliklinks / superkliks daar staan paginas tot en met 250
confused.gif



30 pagina
smile.gif


Figo, ik moet je trouwens nog spreken, kom op msn
 

Lennard

Active member
Erwin:
wil je dan ook zeggen wanner lennard??
Nope, ik heb nog heel veel op mn todo-lijstje staan en ga donderdag op vakantie, dus het kan wel even duren..
 

Lennard

Active member
Dat wel, maar ik moet ook wel thuis zijn onder de bubble om het in de gaten te houden, dus ik denk dat ik t regel als ik terug ben.


Erwin:
oke lennard
hoe laat ga je donderdag weg dan ga ik je uitzwaaien??
bye.gif

13.40 ga ik vliegen dus dan moet je me al uitgezwaaid hebben.
biggrin.gif
 

Jesse

New member
Marijnnn:

Habbospeed:
Er zijn heel veel sites zoals bijv kliklinks / superkliks daar staan paginas tot en met 250
confused.gif



30 pagina
smile.gif


Figo, ik moet je trouwens nog spreken, kom op msn



Ja sorry was gister avond ff op ps3 en zag dit topic niet maar jij mij?? hè? Dat kan niet! Ik altijd jou xD en dan reageer je niet. ( vaak tenminste maar oke
smile.gif
zie je snel
redface.gif
)
 
Bovenaan