one2xs easy: het vervolg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Of voor weer een bedrag kan een gebruiker zijn layout laten ombouwen tot easy-layout die alleen op zijn account te gebruiken is?
yummie.gif


Maar maak het eerst maar af ja
emo.gif
 

Lennard

Active member
Mja dan zijn we continu bezig met ombouwen, de bedoeling is een beetje dat we het systeem maken, 3 maanden bugs fixen, en dan alleen nog maar suggesties verwerken en support hoeven te doen.

Of gebruikers bouwen hem aan de hand van een superlange tutorial van ons zelf om, betalen een paar punten om hem te mogen uploaden en krijgen vervolgens 0,5 punt per gebruiker die hem gebruikt ofzo.
emo.gif


Maar eerst afmaken ja.
cry.gif
 

Robertt

New member
Dat je bijv een shop maak waar mensen die een layout goed omgebouwd hebben kunnen neer zetten? En kan je bijv zegen voor 0,5 kan je deze layout kopen hij word 10x verkocht ofzo?
 

Brick

Member
Is dit wel of niet een gratis systeem om te gebruiken?
En zit het bij je host of kun je het ook zonder host gebruiken?
 

Lennard

Active member
Robbert (link):
Ze krijgen hopenlijk een aparte forumcategorie met subonderwerpen?
Ik weet nog niet hoe we het forum gaan inrichten, misschien kijken we het gewoon even aan. We trekken er hopelijk ook wat oudere mensen mee aan omdat de nadruk bij o2w niet ligt op punten verdienen, maar op een gratis webbuilder. Je kunt die heel eenvoudig ook upgraden (als je dat wil natuurlijk) met iDeal of andere betaalmiddelen, dus niet alleen via punten, waardoor het (hopelijk) ook voor de wat oudere mensen aantrekkelijker wordt.
Het is voor ons ook nieuw allemaal, en net zoals 3 jaar terug met one2xs hebben we ook geen idee hoe en of dit gaat lopen. Het wordt dus voor ons heel veel uitproberen, aanpassen en opnieuw maken, en voor jullie (als in: de huidige leden) zal het hier en daar misschien even irritant kunnen zijn vanwege functies die niet lekker werken, dubbelaccounts, spaminvasies, et cetera, maar we hebben er allemaal belang bij dat het voor iedereen leuk blijft, en ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook gaat lukken.


Crazydog (link):
Dat je bijv een shop maak waar mensen die een layout goed omgebouwd hebben kunnen neer zetten? En kan je bijv zegen voor 0,5 kan je deze layout kopen hij word 10x verkocht ofzo?
Dat weet ik niet, wat ik net zei was gewoon een idee wat even in me op kwam, ik weet niet in hoeverre we zoiets inbouwen. Ik zou er maar vanuit gaan dat je eerst enkel uit de door ons beschikbaar gestelde layouts kunt kiezen en niks kunt indienen.


Ricksserver (link):
Is dit wel of niet een gratis systeem om te gebruiken?
En zit het bij je host of kun je het ook zonder host gebruiken?
In principe is het gratis, maar je moet je account upgraden als je van meer functies gebruik wil maken.
We houden het geheel gescheiden van one2xs (maar tegelijkertijd is het voor de one2xs-gebruikers heel eenvoudig aan elkaar gekoppeld; je kunt met punten betalen en domeinen van o2x naar o2w of andersom verplaatsen, maar je zult op o2w geen lijst met doe-advertenties oid vinden, en je hoeft ook nergens voor op one2xs.com te zijn als je alleen de webbuilder wil gebruiken en alles met geld betaalt), dus je hebt ook geen host nodig.
Dat heeft weer wel als nadeel dat je niet bij je broncode kunt. Je kunt geen PHP codes toevoegen (misschien in beperkte mate HTML) en je kunt ook geen backup met alle bestanden van je site downloaden. Het is dus geen online DreamWeaver of Frontpage ofzo met een design-modus en een code-modus.


Shahiem (link):
Of je maakt een template parser?
Hebben we ook.
smile.gif

Maar elke module is op een andere manier opgemaakt (AdSense plugin en een Gastenboek zien er heel anders uit zoals je snapt), en dus moet voor elke module een stukje HTML + CSS beschikbaar zijn in de stijl van de layout; je moet je layout dus voor elke module compatible maken.
 

Laurenss

New member
Ewan (link):

Tendmex (link):
Omg ze zeiden 1 juli ... Precies 0:00:00 hebben ze het gepost!


Door een auto poster ja
emo.gif




nee, ruben / lennard post dan.
xd.png
 

Wiitse

New member
Geen autoposter. Len heeft denk ik gewoon de datum / tijd via phpmyadmin aangepast. Doet hij wel vaker.
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Jef (link):
Btw komt er ook reclame op voor one2xs?
Waarschijnlijk net zo weinig als op de huidige hosts: niets dus.
Misschien dat er bij een gratis versie "mede mogelijk gemaakt door one2xs" ofzo komt, dat weet ik niet.
 

Xrayz

New member
Lennard (link):

Jef (link):
Btw komt er ook reclame op voor one2xs?
Waarschijnlijk net zo weinig als op de huidige hosts: niets dus.
Misschien dat er bij een gratis versie "mede mogelijk gemaakt door one2xs" ofzo komt, dat weet ik niet.



Zou kunnen in de footer, en als je betaald gaat het weg.
yummie.gif
 

Laurenss

New member
Xrayz (link):

Lennard (link):

Jef (link):
Btw komt er ook reclame op voor one2xs?
Waarschijnlijk net zo weinig als op de huidige hosts: niets dus.
Misschien dat er bij een gratis versie "mede mogelijk gemaakt door one2xs" ofzo komt, dat weet ik niet.



Zou kunnen in de footer, en als je betaald gaat het weg.
yummie.gif




of voor adverteerders xD
 

Marjolein

Miss Marjolein
Xrayz (link):

Lennard (link):

Jef (link):
Btw komt er ook reclame op voor one2xs?
Waarschijnlijk net zo weinig als op de huidige hosts: niets dus.
Misschien dat er bij een gratis versie "mede mogelijk gemaakt door one2xs" ofzo komt, dat weet ik niet.



Zou kunnen in de footer, en als je betaald gaat het weg.
yummie.gif



Vind ik geen optie, er is niks mis mee om in de footer zoiets als "powered by one2xs.com" te hebben staan. Sites als Joombla, phpbb3 e.d. hebben dit ook
wink.gif
 

Xrayz

New member
Ik kan me ook wel voorstellen dat sommige mensen daar niet zo van houden, dus dan zou punten kopen of betalen een goede optie zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan