1000e suggestie!

Reins

New member
Mijn idee was een bank, dat je je punten daarop kan zetten en evt. rente erop kan krijgen.
Dus dat je nog wat over hebt als je ineens je domein moet verlengen ofzo.

Azdin

New member
Denk dat one2xs dat niet leuk gaat vinden
emo.gif

Lennard

Active member
Reinier (link):
Waarom niet?
Normale banken beleggen met jouw spaargeld en betalen van de winst daarvan de rente, maar wij kunnen niks met jouw punten.

Reins

New member
Lennard (link):

Reinier (link):
Waarom niet?
Normale banken beleggen met jouw spaargeld en betalen van de winst daarvan de rente, maar wij kunnen niks met jouw punten.

Oh
redface.gif

Hmm, geen bank dus?
En gewoon een bank zonder rente? Dan heb je altijd iets over
pompom.gif

//
Of een bank waar je punten kan lenen, dus dan hoef je het niet meer te lenen van een ander lid.
En rente als je het terugbetaald, voor one2xs?
emo.gif

Lennard

Active member
Dat is zal zovaak voorgesteld; je krijgt dan mensen die ff 6 punten lenen, een .nl domein registreren en er vervolgens met domein en al vandoor gaan.

Er zijn mogelijkheden genoeg om aan een paar punten voor een host of domein te komen, dus lenen is niet nodig lijkt me.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Lennard (link):
Dat is zal zovaak voorgesteld; je krijgt dan mensen die ff 6 punten lenen, een .nl domein registreren en er vervolgens met domein en al vandoor gaan.

Er zijn mogelijkheden genoeg om aan een paar punten voor een host of domein te komen, dus lenen is niet nodig lijkt me.

Nou dan weet ik het simpel gemaakt

Laat ze het kunnen domein en host punten lenen en kopen

Als het na een maand niet terug betaald is word de host en domein stop gezet

Ik snap dat dit wel wat administratie is Maar je kan maybe standaart instellen

Wil je verlenging voor betaling maak je toch maar een ticket aan?

Lennard

Active member
Tendmex (link):
Als het na een maand niet terug betaald is word de host en domein stop gezet
Die hosts en domeinen zijn voor ons ook niet gratis he, een domein van 1 dag is net zo duur als een domein die het 365 en soms zelfs 366 dagen doet.

Bovenaan