2 Accounts?

• Onderwerp starter Verwijderd lid 7222
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 7222

Guest
Heey, Leden van one2xs
smile.gif

Zoals jullie al aan de titel kunnen lezen: 2 Accounts?
Mijn broer wilt ook graag een account maar we zitten op het zelfde IP.
Is hier een regel voor?

Mvg, Tijmen

Lennard

Active member
Dat kan gewoon, mits je je aan een aantal regels houdt. Maar je moet er wel toestemming voor hebben bij ons, en dus even een ticket maken.
pompom.gif

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Dit probleem heb ik ook met mijn zusje (10)

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):

Jellesch (link):
Dit probleem heb ik ook met mijn zusje (10)
Dan kun je ook een ticket aanmaken.
smile.gif

Doe ik na de verhuizing
wink.gif

Jordy

New member
Lennard (link):
Dat kan gewoon, mits je je aan een aantal regels houdt. Maar je moet er wel toestemming voor hebben bij ons, en dus even een ticket maken.
pompom.gif

Zou ik mogen vragen welke regels?

Lennard

Active member
Jahoor; je mag niets naar elkaar oversturen (dus geen punten, maar ook geen producten, geen kliks voor elkaar doen en ook niet indirect via een tussenpersoon of wat dan ook), je moet beloven dat je elkaars account niet gebruikt en niets voor elkaar regelt (door in elkaars topic voor de ander te reageren).

Het moeten dus echt twee aparte accounts blijven, anders is het een dubbelaccount.

Bjarnootjuh

New member
Lennard (link):
Jahoor; je mag niets naar elkaar oversturen (dus geen punten, maar ook geen producten, geen kliks voor elkaar doen en ook niet indirect via een tussenpersoon of wat dan ook), je moet beloven dat je elkaars account niet gebruikt en niets voor elkaar regelt (door in elkaars topic voor de ander te reageren).

Het moeten dus echt twee aparte accounts blijven, anders is het een dubbelaccount.

Maar als je dus veiling hebt, en je broer is daar in geintereseerd en heeft de punten?

Robbert

New member
Bjarnootjuh (link):

Lennard (link):

Maar als je dus veiling hebt, en je broer is daar in geintereseerd en heeft de punten?

Dan heb je gewoon een probleem
emo.gif

Als familie heb je toch wel wat voor elkaar over?

Thijns

New member
Lennard (link):
.......niets voor elkaar regelt (door in elkaars topic voor de ander te reageren)............

Even iets wat ik zie als een beperking door de regel ( met alle respect ) Dan zou je dus ook niet mogen zeggen dat je familielid niet kan reageren door vakantie of ziekte als er in een topic naar hem gevraagd wordt?

Lennard

Active member
Dat kan nog wel, maar als jij en je broer allebei een account hebben en je broer verkoopt iets in een veiling, dan is het niet de bedoeling dat jij in die veiling telkens zegt bod is genoteerd! of nee dat is te laag, daar verkoopt hij het niet voor ofzo, snap je? Maar bij uitzondering als die ander écht een tijdje niet kan reageren dan is het niet anders, zolang het maar niet structureel wordt.

Robindh

Active member
Lennard (link):
Dat kan nog wel, maar als jij en je broer allebei een account hebben en je broer verkoopt iets in een veiling, dan is het niet de bedoeling dat jij in die veiling telkens zegt bod is genoteerd! of nee dat is te laag, daar verkoopt hij het niet voor ofzo, snap je? Maar bij uitzondering als die ander écht een tijdje niet kan reageren dan is het niet anders, zolang het maar niet structureel wordt.

Mag je btw wel domeinen of hostings over sturen?
emo.gif

Sjoerd

Active member
Robindesign (link):

Lennard (link):

emo.gif

Lees eens terug.

Joeey

New member
Robindesign (link):

Lennard (link):

emo.gif

Nee, dat mag niet, omdat je voor producten punten betaald, en dus een waarde bevatten.

G

Guest

Guest
Wouterp (link):
Dus Dlnoob mag geen punten overmaken naar Sjoerd bijv.?

Nop..
Wel naar andere leden, maar waarom zou Sjoerd dat willen?
Het mag wel, als hij het via TradePlace doet.
Maar hij mag niet zomaar al die punten die op dlnoob staan naar zijn account overboeken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan