2 Ideeën

G

Guest

Guest
Hey
Ik ehb 2 ideeën, misschien zijn ze overbodig. Geen idee
xd.png

1. Is het niet handig om onder al die smileys een optie neer te zetten;
[ ] Bladeren, voor plaatjes in te voegen.
Dan kan je dat regstreeks van je PC doen, ipv je ze eerst moet uploaden op tinypic ofzo.

2. Is het ook niet handig dat als iemand een reactie op je bericht stuurt in het topic dat je dan een email krijgt ofzo? Dan weet je waar iemand een reactie op heeft gegeven
Met die Quote dingen
yummie.gif

Hoop dat t goeie zijn
biggrin.gif

Marjolein

Miss Marjolein
1. dan wordt het wel erg verleidelijk om ook niet-smileyplaatjes te uploaden. Lijkt me geen goed plan en ik vind dat er wel genoeg smileys zijn om je bericht op te vrolijken of je stemming uit te drukken. Je kan altijd nog een suggestie doen om een bepaalde smiley te laten toevoegen.

2. Pfff, nog meer mail? Nee dank je, je ziet vanzelf aan het ongelezen/gelezen systeem of er gereageerd is
smile.gif

G

Guest

Guest
Marjolein,

Bij de 1e bedoel ik dat je dan regstreeks plaatjes van je computer in het topic kan zetten.
En bij die 2e misschien een optie?
Ik wil een email ontvangen als iemand reageert op mijn bericht; JA [ ] NEE [ ]

Marjolein

Miss Marjolein
Maritaap (link):
Marjolein,

Bij de 1e bedoel ik dat je dan regstreeks plaatjes van je computer in het topic kan zetten.
ja dat weet ik en dat is juist mijn bezwaar...dan krijg je ook niet-smiley plaatjes en dat is niet de bedoleing
smile.gif

2e zou een optie kunnen zijn maar er is juist een ongelezen/gelezen systeem gebouwd om dit soort ideeën op te vangen, zo hoeft er geen mailtje verzonden te worden.

G

Guest

Guest
@zzeldje misschien weet je dan niet welke topic t was
yummie.gif

En ik vind het best wel handig om iemand op de hoogte tehouden

@Marjolein
Dat wordt zowizo al gedaan
emo.gif

Voor idee heb je
watchlist.gif
bij elk topic staan, zo kun je je topics makkelijk terug vinden en als er in is gereageert word het kleine mapje op je forum index ook oranje; hoe duidelijk wil je het hebben?

Idee 1 vind ik trouwens ook behoorlijke onzin
emo.gif

Jeffreyy

Jeffrey
Marjolein (link):

Maritaap (link):
Marjolein,

ja dat weet ik en dat is juist mijn bezwaar...dan krijg je ook niet-smiley plaatjes en dat is niet de bedoleing
smile.gif

2e zou een optie kunnen zijn maar er is juist een ongelezen/gelezen systeem gebouwd om dit soort ideeën op te vangen, zo hoeft er geen mailtje verzonden te worden.

Ik denk dat er bedoeld word dat je bijv. ook layouts e.d. kan uploaden, dat je niet eerst ergens anders hoeft de uploaden en hier de link plaatsen, maar gewoon hier je plaatje uploaden en dat hij dan als Bijlage bij het bericht komt.

Marjolein (link):
1. dan wordt het wel erg verleidelijk om ook niet-smileyplaatjes te uploaden. Lijkt me geen goed plan en ik vind dat er wel genoeg smileys zijn om je bericht op te vrolijken of je stemming uit te drukken. Je kan altijd nog een suggestie doen om een bepaalde smiley te laten toevoegen.

2. Pfff, nog meer mail? Nee dankje, je ziet vanzelf aan het ongelezen/gelezen systeem of er gereageerd is
smile.gif

Foutje verbeterd
santabaard.gif

Bovenaan