Hi, Of krijgen we de volgende jaren ook korting op deze hosts dan? Greetz
Antonn New member 11 sep 2012 #2 Hi, Of krijgen we de volgende jaren ook korting op deze hosts dan? Greetz
Xthibo Member 11 sep 2012 #4 Wat heeft 2P hiermee te maken? Ik denk dat dit de eerste spaartember ofz. was dus mischien ook de laatste.
Wat heeft 2P hiermee te maken? Ik denk dat dit de eerste spaartember ofz. was dus mischien ook de laatste.
Antonn New member 11 sep 2012 #5 Nou, ik wil wel weten of ik voor mijn host nu per jaar 2 punten moet betalen of enkel nu.
Antonn New member 11 sep 2012 #7 Rik (link): Enkel nu. Actie gold niet voor verlengingen. Er stond dat het per jaar was
L Lennard Active member 11 sep 2012 #8 Beetje verwarrende woordkeuze dan, maar overal was duidelijk aangegeven dat het enkel voor nieuwe hosts gold. Als je nog van je host af wil vanwege deze verwarring kun je een ticket maken voor vanavond 12 uur en dan krijg je je punten terug.
Beetje verwarrende woordkeuze dan, maar overal was duidelijk aangegeven dat het enkel voor nieuwe hosts gold. Als je nog van je host af wil vanwege deze verwarring kun je een ticket maken voor vanavond 12 uur en dan krijg je je punten terug.