Accountrang terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebas

Active member
Lennard:

Sebas:

Lennard:
Als je niets doet ga je naar een maand oid vanzelf weer terug naar lid, dus hier posten / op een button drukken is eigenlijk niet eens nodig..

is dit ook zo als je een adv saldo hebt?

Volgens mij niet.
Maargoed, al zou dat het geval zijn dan kun je zelf je rang weer op adverteerder zetten, je bent je tegoed niet kwijt hoor.

Oke bedankt voor de informatie
wink.gif

Corbin

New member
Zet mij maar weer terug naar een normaal lid, ik ben voorlopig niet meer van plan te gaan op te waarderen!

Publitime

New member
Silo:
wat is adverteren eingelijk?
nerd.gif

Op one2xs (deze website dus!) kan je adverteren dit betekent eigenlijk reclame maken tegen betaling. Zo zijn alle klik en doe-advertenties die jij ooit gedaan hebt van adverteerders..

Voor meer informatie: http://www.one2xs.com/info/index onder het kopje adverteren.

Silo

New member
Publitime:

Silo:
wat is adverteren eingelijk?
nerd.gif

Op one2xs (deze website dus!) kan je adverteren dit betekent eigenlijk reclame maken tegen betaling. Zo zijn alle klik en doe-advertenties die jij ooit gedaan hebt van adverteerders..

Voor meer informatie: http://www.one2xs.com/info/index onder het kopje adverteren.

word je betaalt of moet je betalen?

Remcoboy

New member
Op one2xs (deze website dus!) kan je adverteren dit betekent eigenlijk reclame maken tegen betaling

LEZEN IS EEN VAK

Rogier

New member
ik zoek al een tijdje mensen die mij geld geven zodat ze mijn banner op hun site mogen zetten
nerd.gif
.

sorry kon niet laten

Ordian

New member
Rogier:
ik zoek al een tijdje mensen die mij geld geven zodat ze mijn banner op hun site mogen zetten
nerd.gif
.

sorry kon niet laten

Dan heb je wel een hele mooie banner =D

sorry kon het ook niet laten

focus2.gif

Rensie

New member
Die van mij wil ik graag ook even terug want het was vooral om even tekijken wat het was ik wist niet dat ik het zelf niet kon terug zetten!
emo.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan