Actief

Remcoboy

New member
Ik zit een in de ledenlijst te neuzen en kwam tyoen op een idee :

Na 3 weken niet actief geworden ( na regfistratie ) of geen activatie is weg account

Jurgen

Active member
Dat is wel heel gauw, en waarom moet je opeens van die accounts af? Ik heb er geen last van. Als het zou moeten kun je beter een half jaar doen.
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
En dan kom je na 4 weken vakantie terug en is je account ineens foetsie....staat niet erg netjes en beleefd. eerder onbeschoft
wink.gif

Robbert

New member
Marjolein:
En dan kom je na 4 weken vakantie terug en is je account ineens foetsie....staat niet erg netjes en beleefd. eerder onbeschoft
wink.gif

hij bedoelt het denk ik zo:
iemand die zijn ACTIVATIE mail niet binnen 4 weken heeft geaccepteerd/op de activatie link heeft geklikt, dat het account dan automatisch verdwijnt, zodat iemand anders de gebruikersnaam nog kan gebruiken/diegene kan altijd nog een nieuw account aanmaken, hij/zij heeft dan toch nog geen punten verdient.

Marjolein

Miss Marjolein
dat snap ik, maar stel je meld je op de valreep van je vakantie aan, en je denkt ik doe de rest wel als ik terug kom dan is je account ineens weg
wink.gif

Oke het is wat omslachtig, maar accounts verwijderen is prima, maar niet na 3 weken, en dan vind ik ook dat er eerst een waarschuwingmail gestuurd moet worden. Met zoiets als: je account is al .....dagen inactief, indien deze niet binnen 7(of meer/minder)dagen wordt geactieveerd zal deze verwijderd worden. Dan geef je de eigenaar van dat account nog de mogelijkheid om het account te laten bestaan
smile.gif

Robbert

New member
oké, maar uh, ik weet niet maar wie gaat hier 4 weken op vakantie?
als je dat doet heb je na die tijd echt wel wat anders aan je hoofd als one2xs.
en als er in die activatie mail duidelijk vermeld staat:
activeer uw account binnen 4 weken, anders word u account automatisch verwijdert en dient u een nieuwe aan te maken.

ben het dit keer niet helemaal met je eens
hypocrite.gif

Robbert

New member
Lennard:
Nja ik heb er op het moment geen last van, ik hoef er niet zo graag vanaf.
emo.gif

t klinkt altijd leuk hé van die hoge cijfertjes
yummie.gif

Robbert

New member
kijk es onderaan de forum pagina:
Statistieken
3.436 topics, 50.242 posts, 2.557 leden
Het grootst aantal gebruikers online was 41 op 5 maart 2009 om 19:24 uur.

Ordian

New member
@Lennard.
Hoeveel actieve gebruikers?
Hoeveel punten hebben de non-actieve leden van 2 maanden of langer bij elkaar gespaard?

Marjolein

Miss Marjolein
Ordian:
@Lennard.
Hoeveel punten hebben de non-actieve leden van 2 maanden of langer bij elkaar gespaard?

Dit zijn statistieken die one2xs liever niet prijsgeeft vanwege de concurenten, volgens mij.

Lennard

Active member
Marjolein:

Ordian:
@Lennard.

Dit zijn statistieken die one2xs liever niet prijsgeeft vanwege de concurenten, volgens mij.

Idd, dat houden we voor onszelf.

Bovendien is de term actief heel wazig.
Er zijn gebruikers die eind november heel snel een host + domeinnaam bij elkaar hebben gespaard en daarna niet meer zijn teruggekomen. Ik denk wel dat ze als hun host bijna verloopt wel weer terugkomen. Dan zijn ze wel actief, maar niet op one2xs zelf de afgelopen paar maanden..

Maarja, met statistieken zijn we voorlopig nog niet zo gul.

Merlin

New member
Ik ben er wel voorstander van om alle leden die hun account nooit geactiveerd hebben (omdat ze bijvoorbeeld een "vals" email adres invoerden bij het aanmaken) te verwijderen.

En vervolgens het systeem erin te maken dat iemand die zich aanmeld 24 uur de tijd heeft om zijn account te activeren en dat hij anders vervalt/verloopt.

Want nu zijn de stats een beetje vertekend (denk ik)
smile.gif

Remcoboy

New member
Dan kan je ook bijv. als ik me naam wil wissellen ( wat ik wil ) in Remco kan niet omdat er een non actief account op die naam zit...

Merlin

New member
Naja, dat is ook een beetje iets wat je je moet realiseren voordat je lid wordt. Bovendien weet je dat je niet altijd de desgewenste username kunt krijgen...

Bovenaan