Jordyz (
link):
Joeey (
link):
Ik zou liever geen postcount of activiteitsbalk hebben... "Noobs herkennen met een balkje"? Dat slaat nergens op, ik zou eerder op zijn profiel kijken naar zijn berichten, om zijn gedrag te bekijken. De inhoud van een bericht is veel belangrijker dan zon activiteitsbalk.
Daarnaast zijn er ook mensen die weinig berichten plaatsen maar toch veel lezen, daarbij kan je toch ook niet oordelen over zijn activiteitsbalk?
Groot gelijk,
maar ik ben ook geen noob en ben al een paar jaar actief op one2xs en toch is mijn balke ook niet echt omhoog gegaan, dat komt omdat ik veel actief ben in off topic...
Tel jij in honden jaren?
Of heb je nog geen rekenen gehad op school?
Het is nu 16 juni 2012, als jij je registreert op 4 februari.... Dan ben je 4 maanden en 12 dagen lid..
Waar haal jij die aantal jaar vandaan?
En als je veel spam posts plaatst, en die berichten worden verwijderd, telt een verwijderde post veel meer mee dan een normale post..
Als je het forum goed in de gaten houdt zie je dat Lennard af en toe toch kleine dingen er over verklapt..
Zoals dat hij bijvoorbeeld ook kijkt naar verwijderde posts..
Maar ook naar andere dingen, misschien handel jij wel nooit? En telt dat ook mee?
Ik handel bijvoorbeeld nooit, maar ben wel actief op het forum..
Ik durf te wedden dat de helft van de actieve leden mij wel kent?
En dat is bij heel veel andere precies zo.., maar nogmaals, misschien is handelen wel een factor van de formule, als jij nooit handelt, en andere wel, dan gaan die sneller omhoog, als jullie verder ongeveer even actief zijn
.