Yorrick
Active member
Beste,
Na aanleiding van grote ergernis van mij (en ik denk ook wel andere adverteerders), presenteer ik jullie mijn idee
[SIZE= 18px]Mijn ergernis[/SIZE]
Iemand klikt op je doe-advertentie en voert het niet uit, hoop werk om het:
1) Na te lopen
2) Goed/af te keuren
En ze zijn vaak zelf te lui om het zelf af te keuren
[SIZE= 18px]Wat is het idee?[/SIZE]
Omdat 1/6 gebruikers op een doe-advertentie klikt, maar hem dan niet uitvoert is mijn idee om een bevestiging te maken.
Een soort pop-up die na X aantal seconden verschijnt en vraagt of je de doe-ad hebt gedaan.
Heb je de advertentie niet gedaan? -> Klik je op Nee
Heb je de advertentie wel gedaan? -> Klik je op Ja
Bij ja
Als de gebruiker op Ja klikt zal de doe-ad open komen te staan zodat de adverteerder hem goed kan keuren.
Bij nee
Als de gebruiker op Nee klikt zal de doe-ad handmatig afgekeurd zijn.
Het idee heeft zowel voordeel voor gebruikers: snellere keuringen omdat er minder tot geen foute kliks bij zitten als voor de adverteerder: geen irritatie tijdens keuren
Als de gebruiker nou het venster weg klikt of nog niets heeft gedaan is de doe-ad open voor gebruiker. Dit betekend dat de gebruikt nog de kans heeft om hem zelf goed/fout te keuren, de adverteerder heeft nu nog geen melding binnen. Pas als de gebruiker hem zelf goedkeurt wordt hij pas doorgestuurd naar de adverteerder.
Ik hoop hiermee grote irritaties te voorkomen
Laat even weten wat jullie als hier van dit idee vinden!
Tips/opmerkingen zijn altijd welkom!
Groet,
Fanorg
Na aanleiding van grote ergernis van mij (en ik denk ook wel andere adverteerders), presenteer ik jullie mijn idee

[SIZE= 18px]Mijn ergernis[/SIZE]
Iemand klikt op je doe-advertentie en voert het niet uit, hoop werk om het:
1) Na te lopen
2) Goed/af te keuren
En ze zijn vaak zelf te lui om het zelf af te keuren
[SIZE= 18px]Wat is het idee?[/SIZE]
Omdat 1/6 gebruikers op een doe-advertentie klikt, maar hem dan niet uitvoert is mijn idee om een bevestiging te maken.
Een soort pop-up die na X aantal seconden verschijnt en vraagt of je de doe-ad hebt gedaan.
Heb je de advertentie niet gedaan? -> Klik je op Nee
Heb je de advertentie wel gedaan? -> Klik je op Ja
Bij ja
Als de gebruiker op Ja klikt zal de doe-ad open komen te staan zodat de adverteerder hem goed kan keuren.
Bij nee
Als de gebruiker op Nee klikt zal de doe-ad handmatig afgekeurd zijn.
Het idee heeft zowel voordeel voor gebruikers: snellere keuringen omdat er minder tot geen foute kliks bij zitten als voor de adverteerder: geen irritatie tijdens keuren

Als de gebruiker nou het venster weg klikt of nog niets heeft gedaan is de doe-ad open voor gebruiker. Dit betekend dat de gebruikt nog de kans heeft om hem zelf goed/fout te keuren, de adverteerder heeft nu nog geen melding binnen. Pas als de gebruiker hem zelf goedkeurt wordt hij pas doorgestuurd naar de adverteerder.
Ik hoop hiermee grote irritaties te voorkomen

Laat even weten wat jullie als hier van dit idee vinden!
Tips/opmerkingen zijn altijd welkom!
Groet,
Fanorg