Adv. Paneel: Doe-Ads: Halve punten geven!

Semmiiee

New member
Als iemand jouw Doe-ad doet kan je nu het goedkeuren of afkeuren,

Kan je het ook Half-goedkeuren dat hij dan de helft van de punten krijgt en jij de helft van je Adv Saldo..

Voorbeeld:

Uitleg ad; regestreer je als ref van GEBRUIKERSNAAM en verdien 250 munten!

Gebruiker doet: Regestreren als ref je krijgt zelf 100 punten (als gebruiker 250 puntern haalt krijg jij er nog 50 extra!) en daarna verdient hij geen punten meer
redface.gif

Dan heeft hij de helft van de ad gedaan, heb je munten, maar maar 100 v.d 150 !

Dan kan je de helft van de punten geven
biggrin.gif

Handig of niet?
Semmiiee

Luukvdo

New member
Het lijkt mij niet meer dan logisch om te zeggen: of wel een beloning of niet. Niet er tussen in

Sjoerd

Active member
Het lijkt mij dat de doe-ad dan niet volledig is uitgevoerd, dus gewoon afgekeurd moet worden?

Marjolein

Miss Marjolein
je kan als adverteerder ook 2 advertenties aanmaken
1 makkelijke opdracht waarbij je makkelijk het aantal muntjes kan halen met als beloning 0,1
en een moeilijkere opdracht waar je wat meer moeite moet doen voor meer muntjes te krijgen voor bv 0,3 punten. Zo kan de gebruiker zelf kiezen
wink.gif

En haal je het dan niet, dan heb je pech, geen beloning.

Alexnder

Active member
Alsje een doe add start moet je een opdracht opgeven dus alsje ziet dat niemand(weinig) leden het haalt dan kan je die altijd aanpassen ik vind dit niet goed

En ik ben het ook eens met luuk

Luukvdo (link):
Het lijkt mij niet meer dan logisch om te zeggen: of wel een beloning of niet. Niet er tussen in

Semmiiee

New member
Nouja, het leek me even wel goed idee maar ik ben het nu zelf eens met marjolein
emo.gif

Dus slotje
sadley.gif

Status: Afgekeurd
Reden: Je kan zelf kiezen wat je doet, en dan moet je het ook maar afmaken...

Jurgen

Active member
Tegen, je zou dan ook weer je advertentie moeten laten keuren, omdat bij gewoon aanmelden dat weer niet kan. Sowieso vind ik het raar; je voert een opdracht uit zoals het staat beschreven, doe je dat niet, dan heb je de opdracht verkeerd uitgevoerd dus krijg je geen punten.

Bovenaan