adverteer cattegoriën

Jesse

New member
Al sinds het begin hebben de adverteerders er last van, leden voeren opdrachten uit zodra ze punten hebben melden ze zich af. Natuurlijk zal dit altijd wel gebeuren.

Maar ik denk dat het ook aan de manier van adverteren ligt en natuurlijk of de site origineel is zijn er veel sites met hetzelfde onderwerp en ligt de vergoeding bij de ene lager dan zijn er minder mensen in geïnteresseerd.

Ik had het idee om adverteer cattegoriën te maken bijvoorbeeld een cattegorie gpt alle one2xs leden die er geen interesse in hebben krijgen deze doe advertenties niet te zien alle leden die er wel interesse in hebben uiteraard wel.

Bovendien leek het mij handig om een kleurtje (bolletje voor een doe adv) ( staat voor een bepaalde cattegorie) te maken zo kun je snel zien waar jij geïnteresseert ben en vervolgens voer jij deze opdracht dan uit.

Zo krijg je net iets meer geïnteresseerde bezoekers naar een bepaalde doe advertentie.

Mvg,
Jesse.

Edit:
Idee van Robbert is ook goed dat een site eigenaar kan kiezen van welke categorie hij de doe adv wil tonen
 

Jesse

New member
Patrickspam:
Dan zijn er te weinig advertensies die je uit kan voeren, dus ik zeg NEE

Nee want je kan ze ook allemaal aanvinken, dan heb je alle advertenties nog, ppur voor de gene die ergens niet geïnteresseerd zijn.
 

Sjoerd

Active member
En wat nou als je vrienden hebt die die doe-advertenties wel willen doen voor je?


Patrickspam:
Dan zijn er te weinig advertensies die je uit kan voeren, dus ik zeg NEE
te weinig??
dan staan juist alleen de advertenties waar jij intresse in hebt er
 

Luukvdo

New member
Sjoerd:
En wat nou als je vrienden hebt die die doe-advertenties wel willen doen voor je?
Dan zou ik het uitschakelen alleen in je eigen doe-advertentie overzicht doen en niet in het javascript overzicht
 

Jesse

New member
Sjoerd:
En wat nou als je vrienden hebt die die doe-advertenties wel willen doen voor je?


Patrickspam:
Dan zijn er te weinig advertensies die je uit kan voeren, dus ik zeg NEE
te weinig??
dan staan juist alleen de advertenties waar jij intresse in hebt er


edit:
Wat Luuk zegt,
Ze moeten dan wel worden weergegeven in dat overzicht alleen bij jou zelf (op je one2xs account)niet.
 

Robbert

New member
Ik ben van mening dat je er weinig mee bereikt, de mensen die alleen in de punten geinstresseerd zijn, melden zich aan, wachten op de punten en melden zich weer af.

Als er categorieën komen, gaan die leden dus gewoon alles selecteren, waar je uiteindelijk dus niks mee berijkt.

Misschien zijn categorieën niet zon slecht idee, maar wat jij wilt berijken, berijk je daar niet mee.

Wat wel evt. zou kunnen is de categorieën in verband brengen met de doe ad code die leden kunnen gebruiken om op hun site te plaatsen. dat er alleen GPT sites worden getoont, qua relevantie zou dat dan veel interesanter zijn.
Maar dit is weer een losstaand idee.

Mijn mening in het kort,
leuk idee, maar je berijkt er niet mee wat jij wilt.
 
Bovenaan