adverteer saldo

Kan je ook op andere maneieren aan adverteer saldo komen ?
ik kan niet :

bellen (09xx leinen afgesloten)
sms (xxxx nummers afgeslote)
wallie (krijg geen zak geld)(ben 17e)

Tgrm

Lid
Kenzey (link):
Kan je ook op andere maneieren aan adverteer saldo komen ?
ik kan niet :

bellen (09xx leinen afgesloten)
sms (xxxx nummers afgeslote)
wallie (krijg geen zak geld)(ben 17e)

Dit vroeg ik mij ook af aangezien ik nog niet werk :| Maar volgens mij kun je wel aan wallies of paypal komen via het forum?

Je kan idd wat punten sparen d.m.v. bijvoorbeeld handelen of doe/klik advertenties doen. En als je dan x punten heb, kan je op het forum vast wel wallie/paypal vinden.
emo.gif

ik kan zelf ook geen wallie kopen verdien maar 10 ¬/week ben dan ook maar 17

ik vind dat er klikadvertenties moeten zijn voor adverteer sado of punten kunt omruilen in daverteer saldo
confused.gif

Ik denk dat ze dit speciaal niet doen omdat dan misschien het idee van de gratis hosting enzo weg gaat. Dan is het enkel nog maar een heen en weer geschuif van punten, dus meer een adverteerders website ... Dan komen er ook geen punten meer bij ... Want niemand gaart na een tijd geld geven en allemaal adverteerdingens starten in punten. Dus dan wordt het meer een dutchleader denk ik
biggrin.gif

Tgrm

Lid
Matthiasfr (link):
Ik denk dat ze dit speciaal niet doen omdat dan misschien het idee van de gratis hosting enzo weg gaat. Dan is het enkel nog maar een heen en weer geschuif van punten, dus meer een adverteerders website ... Dan komen er ook geen punten meer bij ... Want niemand gaart na een tijd geld geven en allemaal adverteerdingens starten in punten. Dus dan wordt het meer een dutchleader denk ik
biggrin.gif

Klopt
emo.gif

laat ze dan iets verinen voor mensen onder de 18 die niet werken ? t leve, is al duur .... ik moet ookw erken heb een lief dat kost ook geld met 10 ¬/week en 30 ¬/maand kom je er niet zene

Bovenaan