Adverteer Sitevoorbeeld.

Jurre

New member
Hallo,

*Moet nog vedder worden uitgewerkt

Ik heb een goed idee, een voorbeeld van de site van bijvoorbeeld en doe ad. dat vermindert het aantal die effen de site willlen bekijken. en als je op dat voorbeeld klikt krijg je een fulscreen voorbeeld.

esn9s2.png

Marjolein

Miss Marjolein
onhandig?
andere mensen die voor mij een doe advertentie willen doen via mijn site zien dat voorbeeld niet. dus probleem blijft.

Jurre

New member
Maar ik denk dat het grootste deel van de mensen die doe ads doen hier lid zijn op one2xs. maar je vermindert wel een deel van de nuttelose kliks.

Sjoerd

Active member
Marjolein:
onhandig?
andere mensen die voor mij een doe advertentie willen doen via mijn site zien dat voorbeeld niet. dus probleem blijft.
en wat nou als dat plaatje op de doorgaan pagina komt, waar je op doorgaan moet klikken?

Marjolein

Miss Marjolein
Sjoerd:

Marjolein:
onhandig?
en wat nou als dat plaatje op de doorgaan pagina komt, waar je op doorgaan moet klikken?

dat zou dan een betere optie zijn. Maar dan nog betwijfel ik of het helpt, ik kijk meestal naar de titel en de omschrijving wat je moet doen en als me dat niet aanstaat klik ik niet, maar als er een plaatje bij staat word ik toch nieuwsgierig
yummie.gif

Luukvdo

New member
Misschien iets dat als je op een knopje drukt bij het overzicht je een voorbeeld van de site krijgt

Jurre

New member
Misschien zon link en als je er dan op klikt klapt hij uit.

Nog niet op geklikt.

Op geklikt
l............Uitleg-Uitleg-Uitleg-Uitleg.................l
l.................................................................l
l...........l.....Voorbeell v site........l.................l
l...........l...................................l.................l

Luukvdo

New member
Dat is weer niet zo slim omdat hij de plaatjes ook inlaad als de dingen ingeklapt zijn (tenzij je ze via ajax op gaat halen)

Lennard

Active member
Maar dan zit je met het volgende probleem... hoe kom je aan plaatjes van de websites?
Dat lukt sowieso niet met PHP lijkt me, dus moeten we een extern programma ervoor maken / vinden.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar dan moet de adverteerder weer extra dingen doen, kan fruaderen door een andere site te plaatsen, de screen kan outdated zijn. Kortom, veel gedoe.

Sjoerd

Active member
Lennard:
Maar dan zit je met het volgende probleem... hoe kom je aan plaatjes van de websites?
Dat lukt sowieso niet met PHP lijkt me, dus moeten we een extern programma ervoor maken / vinden.
browsershots.org ?

Lennard

Active member
Tsja, wat voor meningen...

Je weet vantevoren nooit of het gaat werken, dus hangt het van de hoeveelheid werk af of het haalbaar is om te testen.

Aangezien dit volgens mij niet zo heel veel werk is, is het wel de moeite waard om te testen.
Onthoud wel dat de todolijst aardig groot is, dus het duurt nog wel een tijd voor je het zult zien hier, als het er al komt.

Bovenaan