Adverteerder,s saldo versturen

Timvz

New member
Ik had een idee dat je zeg maar inplaats van alleen maar in punten kan handelen, ook in adverteerder,s saldo kan handelen. Goed idee, slecht idee?

Funaction

New member
Ik denk niet dat iemand adverteerderssaldo zou willen ruilen. Je kan er toch doe en klik advertenties mee doen. Als je per sé adverteerders saldo wilt, bel dan of zet paypal over he.

Slecht idee (vind ik)

Sjoerd

Active member
Slecht idee,
koop gewoon adverteerderssaldo en anders ga je maar niet adverteren
je hebt vast wel een plek in de buurt voor wallies ofzo

ga nu niet een beetje de kutste manieren opnoemen voor adverteerderssaldo te krijgen.
Als ik admin was had ik je gebant, maar goed voor jouw dat ik geen admin ben

Als je adverteerderssaldo wilt koop je het maar.

Jurgen

Active member
Opzich zou het handig zijn als ze dan bijv. 20% transactiekosten berekenen. Als je dan het geld hebt gekocht, en degene maakt het over dan krijg je dit: €5.00 - 20% = €4.00. Anders krijgt Paypal dat geld van de transactie-kosten en als je het zo doet krijgt One2xs dus €1.00
smile.gif

Joeri

Active member
Ja goed idee ik wil heel graag adv saldo en dan kan ik mischien ruilen tegen punten
biggrin.gif

Wouter

New member
Jurrie:
Opzich zou het handig zijn als ze dan bijv. 20% transactiekosten berekenen. Als je dan het geld hebt gekocht, en degene maakt het over dan krijg je dit: €5.00 - 20% = €4.00. Anders krijgt Paypal dat geld van de transactie-kosten en als je het zo doet krijgt One2xs dus €1.00
smile.gif

dan stem ik ook voor.
Anders zal het gebeuren dat er geen nieuw geld in One2xs komt etc.
Want immers komt dit ook op neer punten naar adv saldo te wisselen

Jiphunter

New member
Ik vind het een slecht idee. het lijkt me 1 gewoon niet handig en 2 dan komen er nog meer van die ruil topics xD

Bovenaan