Adverteerders slado opwaarderen

Timvz

New member
Mischien is het handig als een adverteerder ook zijn saldo kan opwaarderen door te bellen of te sms,en (had ik dan allang gedaan)goed idee? >>???<<

Timvz

New member
6 mensen hebben al goed idee gestemd maar nog niemand heeft er gereageerd
confused.gif

Timvz

New member
Lennard:
Wat moeten ze zeggen dan..

Ik heb op "goed idee" gestemd.
emo.gif

redface.gif
oke. Ik had verwacht dat je slecht idee had gedaan. Maar als jij het een goed idee vind, Waarom hadden jullie zeg maar dan altijd alleen maar bij punten met bellen of sms,en?

Sebas

Active member
Timievz:
redface.gif
oke. Ik had verwacht dat je slecht idee had gedaan. Maar als jij het een goed idee vind, Waarom hadden jullie zeg maar dan altijd alleen maar bij punten met bellen of sms,en?

Omdat ze misschien nog niet op het idee waren gekomen?

Timvz

New member
Sebas:

Timievz:
redface.gif

Omdat ze misschien nog niet op het idee waren gekomen?

mmm ja zou kunnen
yummie.gif

Edit:
Lennard is dat ook de reden?

Lennard

Active member
Timievz:

Lennard:

emo.gif

redface.gif

Wat Sebas zegt, en ik ging er ook altijd vanuit dat adverteerders relatief veel zouden opwaarderen, en dat doe je dan niet met de telefoon..

Sebas

Active member
Lennard:

Timievz:

Lennard:

emo.gif

redface.gif

Wat Sebas zegt, en ik ging er ook altijd vanuit dat adverteerders relatief veel zouden opwaarderen, en dat doe je dan niet met de telefoon..

nee maar ik vind het wel makkelijk om voor bijvoorbeeld een aameld dingetje van 0.1 bijvoorbeeld 3 euro op te waarderen.

Lennard

Active member
Publitime:
ik had dit idee ook al eens voorgesteld
wink.gif

Zoiets herinnerde ik me ook wel, maar ik kon het niet meer terugvinden.

Wouter

New member
Kerem:
is wel goed idee maar lennard maakt dan wel wat verlies hoor
yummie.gif

hoezo : hij wordt toch ook betaald ?

Bovenaan