adverteerders wacht systeem

Timvz

New member
Ik had een idee voor adverteerders.
Wand het is irritant voor adverteerders dat als iemand op je adverentie link klikt, de credits er meteen al af gaan ook al klikt die gene weg en doet de advertentie niet. Nu leek het mij handig dat one2xs een systeem maakt dat een scriptje eerst kijkt of je 30 seconden op de pagina bent en dan pas de adverteerders saldo van de adverteerder weg haald. Hierdoor word het controleren van leads ook een stuk makkelijker en hoeven we niet te controleren voor leads die niet geintreseerd waren en hoefen we onze adverteerders saldo weg te doen waardoor de advertentie waarschijnlijk sneller weg is (en dan zou je als adverteerder veel minder dus hoeven keuren)

Timievz

Goed idee of Slecht idee?

Timvz

New member
4 stemmen al op goed idee
biggrin.gif

Milan

New member
Geen goed idee, als betaaldemails een doe-ad was, en je moest je mail invullen, dat heb je binnen 15 seconden gedaan. En dat wordt hij afgekeurd ook

Timvz

New member
Nee, wand ik bedoel ook zo dat er een schermpje boven de site komt (wat je soms wel is in link spel,s ziet met een afteller) en dat als je bijvoorbeld naar een anderren pagina gaat dat schermpje boven de pagina open blijft omdat die eigenlijk in een one2xs url geopend is met een one2xs script (snap je een beetje?)

Milan

New member
Ja, maar dan nog,. Ik denk dat eigenlijk niemand daar op zit te wachten, want dan kun je bijv. een andere link bezoeken terwijl hij door blijft tellen

Jort

New member
Ik zou dan ook nog doen,
Dat de adverteerder kan kiezen hoelang het ongeveer duurt. En dan ook een limiet er op zetten.

Robbert

New member
neh,
als er bijvoorbeeld een enquete gedaan moet worden dan is het van:
klik hier om door te gaan

hier hebben mensen al na 2 sec op geklikt en voilla, je ziet nooit punten.
omdat hij al geen 30 sec er op is geweest.

of zie ik dat verkeerd?

Lennard

Active member
Je kunt altijd nog de API inbouwen.

De tijd hoe lang iemand op een webpagina zit geeft geen indicatie voor hoe goed de opdracht is uitgevoerd.
Stel dat bijvoorbeeld een site van een adverteerder een popup opent waarin je de opdracht moet uitvoeren dan kapt die teller ermee, en wordt je klik onterecht afgekeurd.

Robbert

New member
Lennard:
Je kunt altijd nog de API inbouwen.

De tijd hoe lang iemand op een webpagina zit geeft geen indicatie voor hoe goed de opdracht is uitgevoerd.
Stel dat bijvoorbeeld een site van een adverteerder een popup opent waarin je de opdracht moet uitvoeren dan kapt die teller ermee, en wordt je klik onterecht afgekeurd.

precies wat ik zei dus (oké met andere woorden dan)
pompom.gif

ik kijk in de toekomst wat lennard wilt zeggen, en zeg het alvast voor hem
schater.gif

Bovenaan