Adverteersaldo alleen tonen

Publitime

New member
Goed idee meer kun je er niet over zeggen
smile.gif

Luukvdo

New member
Ik denk dat Remcoboy bedoeld dat je aan de linkerkant bij het forum (waar het aantal posts, lid sinds en feedbacks staan) ook zijn adverteerdersaldo wil laten zien

Lennard

Active member
Mwah, daar zie ik niet echt de meerwaarde van.
Dan kun je er wel van alles neerplempen. Het gaat op one2xs om de punten, niet om de euros.

Corbin

New member
ben het met je eens Lennard, en anders kun je het altijd in je onderschift zetten als je het toch wil laten zien!

Matthias

Active member
Ik denk dat hij bedoeld, dat je als je op de Home van one2xs komt, dat alleen je adverteerssaldo verschijnt. Nu staat er nog bij: Je hebt ... punten, dat je dat weg kan doen in je profiel.

Ik vind het wel een goed idee, voor mensen die one2xs alleen gebruiken op te adverteren
smile.gif

Jurgen

Active member
Matthias:
Ik denk dat hij bedoeld, dat je als je op de Home van one2xs komt, dat alleen je adverteerssaldo verschijnt. Nu staat er nog bij: Je hebt ... punten, dat je dat weg kan doen in je profiel.

Ik vind het wel een goed idee, voor mensen die one2xs alleen gebruiken op te adverteren
smile.gif

Het lijkt me vrij handig om je punten ook te zien. En die optie si onzin, want als je je punten niet wilt zien let je er toch gewoon niet op..?
emo.gif

Bovenaan