Advertentie: HOPA online krasloten

G

Guest

Guest
Serieus, ik begin dit zat te worden eh..

@ De advertentie starter, wat wil je? Je geld houden maar toch adverteren?
Dit is gewoon fraude ofzo?
sm_eerie.gif

Je zegt dat wij ergens betaald voor krijgen om iets te doen, dan doen wij dit en vervolgens houd jij lekker je geld?

Zulke mensen moeten gewoon verbannen worden, een keertje kan gebeuren, maar laatst in het offtopic-topic werd ik er door een gebruiker (Fanorg) op gewezen dat ik alvast beter een screen kon maken van mijn inbox dat ik mij wel degelijk heb aangemeld omdat de adverteerder de advertentie bij Fanorg heeft afgekeurd, met de zelfde reden als ik "niet aangeneld !" terwijl ik mij 100% zeker heb aangemeld, en Fanorg ook..

Ik ben wel benieuwd wie er nog meer is opgelicht door die adverteerder, volgens mij wordt iedereen gewoon afgekeurd..

Wanneer komt dat feedback systeem voor advertenties eigenlijk? Want deze krijgt een dikke 1 van mij.

Elke keer weer moet ik bewijzen gaan zoeken dat ik de opdracht wèl heb uitgevoerd, en daarmee maak ik het Lennard ook weer moeilijk, hij moet weer zijn kostbare tijd steken in het onderzoek wie nou gelijk heeft, laatst ook bij ThaHab advertentie ofzo, ik deed klik onterecht afgekeurd, die adverteerder bleef volhouden dat ik mij niet aan de opdracht heb gehouden, (Hij gaf gewoon een ban op de website) en daarna gaat hij forum reacties bewerken, screen maken en op sturen naar Lennard, ik zeg dat ik dat niet was en daarna wordt de lead goedgekeurd omdat de adverteerder opeens van gedachten is veranderd.. Maar hij heeft er geloof ik geen procenten voor gekregen.

Je licht iemand gewoon op, beloofd de klikker punten voor iets wat je doet, dan doe je dat en dan krijg je geen punten met een wel heel erg slappe reden..

Quote:
Naam van de advertentie HOPA online krasloten | met € 5,- aan GRATIS krasloten !
Beloning per uitgevoerde actie 0,24 punten
Wat te doen om de beloning te krijgen: aanmelden en inschrijven met een geldig e-mail adres

Mijn mail:

Quote:
Gefeliciteerd met uw lidmaatschap bij Hopa.com.Uw speelgemak en spelervaringen zijn onze hoogste prioriteit. Hier bij Hopa.com hebben we meer dan 90 spellen die u gemakkelijk kunt spelen. Naast de spellen bieden we u geregeld mooie promoties aan. Uw kans om èèn miljoen te winnen is vanaf nu niet alleen meer een droom maar kan ook werkelijkheid worden.!

Uw gebruikersnaam is: xjessex
Uw wachtwoord is: [xxxxxxxx]

Klik hier om nu te spelen!

Ik kan ook nog een screen maken of de mail doorsturen
Titel: xjessex, Hopa.com Verwelkomt u
Afzender: Hopa.com (Promotions@Hopa.com)

Ik vind dat deze mensen gewoon een hoog aantal percentage erbij moeten krijgen, en als het nogmaals gebeurd gewoon verbannen..

Ik zie dit gewoon als scam, en dat is het ook, je beloofd punten, maar geeft ze niet.
confused.gif

Groet,
Jesse

Robinkoch

Eindbaas
post aub de links naar de advertenties
zodat anderen leden niet hetzelfde meemaken

en maak voor dit een ticket aan met screens
van aanmelden en dergelijken

Azdin

New member
Fass (link):
Zo te horen heeft er iemand anders op mijn account gezeten?
confused.gif

Heb je hetzelfde wachtwoord gebruikt? Niet slim.

J

Jessee

Guest
Toevallig heb ik dit ooit gezegd tegen Lennard:

Nicknl:
Want ik heb gewoon zon vermoeden dat deze persoon denkt, ik keur ze af en zie wel wie er met bewijs komt snap je :)

Hij antwoordde:

Lennard:
Dat kan ja, maar dat hebben we dan wel door denk.

Zo zie je maar dat dit echt niet de enigste is.
Net als betaaldemails en crazymails zijn er nog meerdere die (bij mij) gewoon afkeuren.

Het is gewoon ziekelijk

Dit heb ik ook nog even gevonden:

Nicknl:
Ik had trouwens een vraagje, hoe gaat zon afkeuring in zijn werk.
Jullie nemen contact op met de adverteerder? Want volgens mij keurt hij hem expres af, wordt hij daar ook op aangesproken / krijgt hij daarvoor ook een warn?

Lennard:
Als er bij ons signalen binnenkomen dat een adverteerder bewust fout keurt dan gaan we daar heel serieus mee om en spreken we de adverteerder daar uiteraard ook direct op aan.

Maar het komt er op neer dat als je een advertentie echt hebt uitgevoerd dat je dan vrijwel altijd gewoon je punten krijgt als hij onterecht is afgekeurd.

Lennard is er dus wel mee bezig.

G

Guest

Guest
Ja dat weet ik ook wel
emo.gif
.

Maar Aanspreken ik vind gewoon straffen die hap, het is gewoon scam!

En ooit was er iemand die een scam aanklacht tegen mij indiende bij Lennard, waar ik niets van af wist, ik scam niet dus
confused.gif
.

En toen had ik opeens een ban, en na een tijdje mocht ik er weer op, omdat ik gezegd had dat het onterecht was, maar ik heb nog steeds die 75% daarvan, verder heb ik nergens procenten voor gehad
redface.gif
.

Alleen omdat ik toen in 1 keer onterecht 100% had, dus zo goed is het nou ook weer niet geregeld
smile.gif
.

J

Jessee

Guest
Ik denk dat er een heel ander verhaal achter je scam klacht zit, want er moeten meerdere meldingen voor komen.

Jij maakt een topic, je wilt een reactie van Lennard lijkt mij, ik geef gewoon de reactie hoe die die zou geven / heeft gegeven.

Van een warn is waarschijnlijk geen sprake, zoals je kan afleiden uit zijn antwoord.
Hij word er wel op aangesproken.

Verder, tja 75% warn is wel te doen hoor
clown.gif

Als je geen fouten maakt kom je ook niet aan de 100

G

Guest

Guest
Nicknl (link):
Ik denk dat er een heel ander verhaal achter je scam klacht zit, want er moeten meerdere meldingen voor komen.

Jij maakt een topic, je wilt een reactie van Lennard lijkt mij, ik geef gewoon de reactie hoe die die zou geven / heeft gegeven.

Van een warn is waarschijnlijk geen sprake, zoals je kan afleiden uit zijn antwoord.
Hij word er wel op aangesproken.

Verder, tja 75% warn is wel te doen hoor
clown.gif

Als je geen fouten maakt kom je ook niet aan de 100

Ik heb die 75% al een hele poos, verder niets erbij gekregen..
En ik heb geen idee meer waarvan die scam melding was, ik scam niemand dus..
En sowieso meerdere meldingen, ik heb heus niet ineens heel veel mensen zitten scammen..

En ik hoef geen reactie van Lennard? Want dan kan ik een PB sturen of een ticket maken
sm_eerie.gif

J

Jessee

Guest
emo.gif
soms heb je ook het intelligentie van een oen :3
Maar goed daar zijn genoeg redenen voor te verzinnen.
Altijd een beetje stoer doen enzo
clown.gif

Quote:
We beloven niet dat we jouw specifieke zaak zullen onderzoeken, we zullen in de meeste gevallen pas actie ondernemen als er een paar klachten binnen zijn.

Dus of je hebt echt lopen scammen, wat je toch nooit zou toegeven, of er zijn meerdere meldingen binnengekomen.

Anyway, maar weer ontopic.
Anders kom je straks echt aan de 100%
emo.gif

--

Yorrick

Active member
Nicknl (link):
emo.gif
Maar goed daar zijn genoeg redenen voor te verzinnen.
Altijd een beetje stoer doen enzo
clown.gif

Quote:
We beloven niet dat we jouw specifieke zaak zullen onderzoeken, we zullen in de meeste gevallen pas actie ondernemen als er een paar klachten binnen zijn.

Dus of je hebt echt lopen scammen, wat je toch nooit zou toegeven, of er zijn meerdere meldingen binnengekomen.

emo.gif

--

Ik heb ook 75% omdat ik een dubbel account had (Wat overigens niet eerlijk was maar dat is een ander verhaal) maar van fouten moet je leren. Dus als iemand 75% heeft wil het niet zeggen dat iemand meteen een scammer is.

Helaas kan one2xs hier weinig aan doen, 1 oplossing lijkt inderdaad een waarderings systeem. Het beste lijkt me als je ook commentaar kan geven zoals: onterechte keuring of: snel uitbetaald gekregen en duidelijk wat je moet doen!

Klik om de spoiler te openen (hihi_offtopic)

Nicknl (link):
emo.gif

Nicknl (link):
emo.gif

--

Hier moest ik toch wel een beetje om lachen...
emo.gif

Lennardtwee

New member
De advertentie die je aanhaalt komt van TradeTracker uit mn hoofd gezegd, en wordt door een adverteerder op one2xs gezet. Die adverteerder heeft veel meer advertenties lopen waarvan de keuring wel gewoon in orde is, en ik ken m goed genoeg om te weten dat hij serieus keurt. Ik denk dus dat het bij TradeTracker fout zit, en dat is dan dus ook het grote nadeel van die tussen-adverteerders.

Antonn

New member
Het kan indd ook gewoon soms een foutje zijn, of een fout in zijn systeem waarmee hij checkt.

G

Guest

Guest
Antonn (link):
Het kan indd ook gewoon soms een foutje zijn, of een fout in zijn systeem waarmee hij checkt.

Fanorg had al klik onterecht afgekeurd gedaan, dan lijkt mij dat dit wordt doorgegeven aan de adverteerder / keurder en dat die dan dat systeem controleert ofzo..

Bovenaan