Advertentie

Riick

Lid
Ik dacht aan een soort google adsense alleen dan van one2xs en dan per klik one2xs puntjes.

Daar was inderdaad te weinig animo voor. Misschien proberen we het over een paar jaar nog een keer, maar voorlopig nog niet helaas.

Riick

Lid
Aah jammer, ik (en zeker weten veel andere) willennhet graag.
Kunt u een poll maken over wie het wil gebruiken?

Marjolein

Miss Marjolein
gebruikers zijn er wel die het willen maar er moeten ook adverteerders zijn die dit willen? Zonder adverteerders begin je niks.

Gebruikers willen ook graag 100 punten per klik op een klik-ad krijgen, maar zolang je geen adverteerders hebt die dat willen betalen dan houdt het op, zoals Marjolein zegt.
biggrin.gif

Eleky

Lid
Is het anders niet mogelijk het adsense systeem om te bouwen?
Dat dan de gebruikers google adsense van one2xs erop zetten, en dan voor kliks punten krijgen ipv geld?

Nee, Google hanteert strikte regels voor Google Adsense, dus als één iemand foute dingen met onze ads doet dan zijn we de sjaak.

Plus je mag de Adsense-code niet aanpassen e.d. dus technisch is het ook niet mogelijk.

Sjoerd

Lid
Simple (link):
Maar het gaat om one2xsads niet op googleads
bloos.gif

Dat heb je dan niet duidelijk vermeldt in je startpost. Daar staat dat je o2x punten wilt verdienen met de Google Adsense van one2xs. Maar dat gaat niet.

Hiermee kun je wel Klik-ads van one2xs op je site laten zetten, alleen het ziet er niet zo uit als Google Ads..

Hij zegt een soort Google Adsense, niet dat hij die ervoor wilt gebruiken. Het idee is leuk, misschien dan net zoiets als de klik-ads, maar dan in beeldmerk.

Maar dat is/was er toch al?
redface.gif

Dan moet er alsnog animo voor zijn.
Er zijn nu al niet eens altijd klik-advertenties; dus ook niet als we er banner-advertenties van maken, en leden zetten dan liever andere advertenties op hun website die meer opleveren en waar er meer beschikbaar van zijn.

Binnenkort als mijn website af je (je weet wel hé), dan heb ik hier zeker wel baat bij. Maar ja om enkel voor mij het aan te zetten.
emo.gif

Sjoerd

Lid
Patricka (link):
Binnenkort als mijn website af je (je weet wel hé), dan heb ik hier zeker wel baat bij. Maar ja om enkel voor mij het aan te zetten.
emo.gif

Als je de code nu op je site zet, zie je alleen jouw referrallink met een one2xs banner, omdat er gewoon geen adverteerders voor zijn.

Bovenaan