Advertenties

Kligham

New member
Worden doe-advertenties die je hebt gedaan, automatisch afgekeurd als ze op non actief gaan of helemaal verdwijnen?

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Zodra iemand klikt op een advertentie, gaat er bij de adverteerder tegoed af. Als de adverterrder niet meer genoeg tegoed heeft gaat de advertentie op non-actief.

Als de adverteerder de advertentie goedkeurd gaat het permanent van zijn tegoed af, keuren ze een advertentie fout, dan zal het tegoed worden teruggestort en kan er dus weer een klik worden betaald. De adverteerder kan dan kiezen om zijn advertentie weer op actief te zetten.

~ Rik

Kligham

New member
Rik:
Zodra iemand klikt op een advertentie, gaat er bij de adverteerder tegoed af. Als de adverterrder niet meer genoeg tegoed heeft gaat de advertentie op non-actief.

Als de adverteerder de advertentie goedkeurd gaat het permanent van zijn tegoed af, keuren ze een advertentie fout, dan zal het tegoed worden teruggestort en kan er dus weer een klik worden betaald. De adverteerder kan dan kiezen om zijn advertentie weer op actief te zetten.

~ Rik

Dankjewel voor dit uitgebreidt antwoord.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Geen probleem, ik had laatst nog gelezen dat het ongeveer zo ging
yummie.gif

Caner

Held
Rik:

~ Rik

Dat is waar,

Kligham

New member
Nee, het was gewoon de vraag omdat er plots een heel deel zeer snel afgekeurd werden, en als ik er toen op klikte, waren ze allemaal inactief. Vandaar =D

Lennard

Active member
Ik heb gister een hele meuk openstaande afgekeurd en vervolgens de kliks die niet afgekeurd mochten worden weer open gezet, om zo het boeltje wat op te schonen. Daar zaten ook doe advertenties bij die (allang) verlopen waren, dus vandaar.
smile.gif

Bovenaan