Animo voor bel api?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Hey,

Een groot aantal van jullie heeft een website of wil er eentje maken. Sommigen willen daar opties in hebben dat je bijvoorbeeld kunt bellen om VIP te worden, kunt bellen om een pagina te bezoeken, of ergens anders voor te bellen.
Zou het handig zijn als wij zoiets zouden aanbieden?
Mensen bellen dan naar een bepaald nummer, jij krijgt er dan punten voor en zij krijgen wat jij ze geeft.

Groeten,

Lennard.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dus in plaats van dat ze bellen en jij(ik dus) geld krijg bellen ze en jij(ik dus) krijg dan one2xs punten?

zoja -> heb ik op ja gestemd

Ruben

New member
Ja, normaal wanneer je zoiets doet dan bellen ze naar een nummer en krijg jij daar zegmaar geld voor. In plaats van dat jij nu geld krijgt krijg jij daar punten voor van ons, want ze bellen naar ons nummer ipv jouwe

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dan heb ik dus voor ja gestemd
smile.gif

Joeri

Active member
Vet idee maar zet de uitleg die je net gaf in beginpost , ik snapte het na 4x pas

Ruben

New member
Ja, maar misschien hebben mensen liever punten op o2x dan 5 euro op mollie wat nooit wordt uitbetaald..

Sjoerd

Active member
Als dit doorgaat, is het misschien handig om ook zoiets als eurobellen erbij te doen.
Zon standaard dingetje met bel instructies voor de noobjes onder ons die niet veel van PHP kunnen.

Nathan

New member
Ruben:
Ja, maar misschien hebben mensen liever punten op o2x dan 5 euro op mollie wat nooit wordt uitbetaald..

Ik ben wel uitbetaald eergisteren
emo.gif

Joeri

Active member
maar kan je dan zelf instellen boeveel het kosr en gaat er ook deel naar jullie?

Ruben

New member
Nathan:

Ruben:

Ik ben wel uitbetaald eergisteren
emo.gif

Is er geen minimun dan?
emo.gif

Joeri

Active member
Joeriwii:
maar kan je dan zelf instellen boeveel het kosr en gaat er ook deel naar jullie?

Lennard

Active member
Joeriwii:

Joeriwii:

Prijzen enzo zullen ongeveer gelijk zijn aan hierzo (€ 1,30 = 0,6 punten), maar ik denk dat je wel zelf de prijs kunt veranderen.

Krm

Active member
Ruben:

das waar maar eurobellen betaald uit ik ben nog 1 week geleden ofsow 36.55 euro uitbetaald

Ruben

New member
Ja, maar ik bedoel dat wanneer je maar 5 belletjes krijgt. Dan heb je een paar euro op je account, en word je niet uitbetaald =D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan