Animo voor bel api?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merlin

New member
Ja oke, maar als je de maand erop wel belletjes krijgt krijg je gewoon het totaal saldo uitgekeerd... Dus ja het is een goed idee als je wilt uitgekeerd worden in punten, anders kun je net zo goed wachten en krijg je geld
yummie.gif

Krm

Active member
Ruben:
Ja, maar ik bedoel dat wanneer je maar 5 belletjes krijgt. Dan heb je een paar euro op je account, en word je niet uitbetaald =D

ooh zo ok dan

Moerbeke

New member
kweet niet echt wat ik er moet van denken , de meeste die een crimegame hebben bv , gebruik het bedrag die ze krijgen om te investeren in hun prijzen zoals wij(www.gameforce.be) ook willen doen al heeft dit de eerste week nog niet veel opgeleverd maar iedereen moet ergens beginnen he

mvg

Lennard

Active member
Geen flauw idee, niet binnenkort iig.

t Is heel wat werk om alles veilig en goed werkend te krijgen (met apis enzo), en wat beveiliging zodat als one2xs down is mensen niet ineens voor niks bellen ofzo.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
En er geen lekken in zitten dat zonder betalingen je toch je punten krijgt
hypocrite.gif

Wouter

New member
ik vind het een prachtig idee omdat ik van mn ouders mn banknummer niet mag weten/invullen op internet ...
Moest dit in One2xs punten gebeuren kan ik investeren en nog meer punten verdienen en uiteidelijk als ik groot genoeg ben veeeeeeeeeeeeeeel geld verdienen...
flink bedacht... niet ?

Publitime

New member
Ik hoop het echt Lennard
wink.gif

Ziet er tof en handig uit echt waar!

En zal goed van pas komen met mijn nieuwe website
yummie.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan