Anti - Distributed Denial of Service (DDoS)

Habborp

New member
Goedendag Leden,

Als ik al eerder aangevraagd hebt is een Anti- DDoS Programma,
Het is mischien handig (+Duur) maarja.

Offtopic: Mischien heeft iemand een idee om hevige DDoS aanvallen tegen te gaan.

Iedergeval, dat was een verzoek, Geen EIS! (Sommige mensen denken dat ik gelijk eis ofzo.)

Greetings,
Mikey

Bartv

Active member
Dit moet bij suggesties
Aanvragen is voor iets wat je wilt voor punten
dus bijv. Paypal kopen
Misschien dat een mod hem verplaatst?

Luukvdo

New member
Voor een, in verhouding tot andere host bedrijven, klein bedrijfje als one2xs is dit gewoon veel te duur.
Ik verwacht dus niet dat dit er komt

Jesse

New member
Zou mooi zijn als het er komt ben ook bereid iets meer te betalen, mar niet heel veel meer. Sowiezo ik denk inderdaad niet dat het er komt, moet one2xs even doorgroeien nog.

Robbert

New member
Ten eerste zeg je het zelf al: ik heb het al eerder gemeld/aangevraagd, om die reden KUN je dus ook doorgaan in je oude topic:
http://www.one2xs.com/threads/14107&p=1#194321

Ten tweede, het is in het oude topic afgekeurt omdat het TE duur is/was, dit is na een maand heus niet verandert.

Ten derde, hoe vaak komt het bij de gemiddelde gebruiker voor dat zijn website geddost word, dus hoe zinvol is het om zoiets duurs aan te schaffen als het eens in het jaar echt gebeurt.

Ten vierde, one2xs is een gratis service, dat betekent niet dat het slechte kwaliteit mag zijn maar als jij zoiets duurs/zon goede servert wil; waarom ga je dan niet naar een betaalde hosting?

en misschien kun je de beheerders eens vragen of ze je kunnen helpen tegen die aanvallen of het verbeteren van je scripting of wat dan ook, want ik snap echt niet waarom jou site zo vaak aangevallen word en die van iemand anders niet....

Maargoed, dit is mijn mening over dit onderwerp, ik heb zelf weinig verstand van al die hardware of wat dan ook, dus als er iets in staat wat niet klopt dont bash me
bloos.gif

Lennard

Active member
Als een DDOS beveiliger € 15.000,- kost en het 5 jaar meegaat, zit je dus op € 3.000,- per jaar wat we aan kosten erbij krijgen. Dan moeten de leden dus zon 300 punten per maand extra uitgeven op one2xs, alleen om die paar minuten downtime per jaar te verminderen, voorkomen lukt je niet eens.

Wouterr

Wouter de router
Er zijn ook scripts om dat te verkomen ik heb er een paar, maar die kunnen niet zo harde overleven..
Ik zoek ze even op, hoop dat ik ze hier bij me vader heb
confused.gif

Luukvdo

New member
Snabbotube (link):
Er zijn ook scripts om dat te verkomen ik heb er een paar, maar die kunnen niet zo harde overleven..

Geloof je het zelf
emo.gif

Een DDoS vraagt gewoon heel vaak een pagina op, daar is doormiddel van een script weinig aan te veranderen hoor

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hij bedoeld dat je dan na x aantal requests naar een minder intensieve pagina wordt gestuurd, met enkel tekst , dus geen plaatjes. Alleen heeft dat bij een echte DDoS nog weinig zin.

Daiman

New member
ddos of syn flooding is gewoon duizende verbindingen openzetten en niet afbreken waardoor de server overbelast wordt daardoor zal dus een scripte niet helpen

Bovenaan