Antwoord op een report

Kligham

New member
Als er je een report hebt gedaan weet je niet of er überhaupt op gereageerd hebben. Kan er bijvoorbeeld een automatic reply komen wanneer er gehandeld is op de report. Ik heb het hier niet of ze hem hebben bekeken, maar of ze iemand een waarschuwing, percentages of zelfs een ban gekregen hebben.

Zo weet je of het überhaupt nut heeft om iets te reporten, want nu heb je daar totaal geen zicht op.

Sjoerd

Active member
Wat heb je er aan om te weten wat ze er mee gedaan hebben? Straks krijg ik 1000en van die troep-pms dat ze het bericht verwijdert hebben... wat moet ik daarmee?
sadley.gif

Kligham

New member
Sjoerd:
Wat heb je er aan om te weten wat ze er mee gedaan hebben? Straks krijg ik 1000en van die troep-pms dat ze het bericht verwijdert hebben... wat moet ik daarmee?
sadley.gif

Daar heb je een punt, maar dat je kunt aangeven of je over een bepaalde report een antwoord wilt. Iemand die je dermate op je zenuwen werkt, maar het lijkt of er niets ondernomen wordt.

=> Het ziet er naar uit dat frikandellen weer in de running zijn ^^

Marjolein

Miss Marjolein
Tuurlijk heeft het nut om berichten te reporten die in jou ogen de regels overtreden, en in alle gevallen wordt er ook iets meegedaan, maar misschien niet op de manier die je gehoopt had
yummie.gif

Kligham

New member
Marjolein:
Tuurlijk heeft het nut om berichten te reporten die in jou ogen de regels overtreden, en in alle gevallen wordt er ook iets meegedaan, maar misschien niet op de manier die je gehoopt had
yummie.gif

Ja, dat is waar al hoewel het niet altijd te vatten is waarom
shutup.gif

Joeri

Active member
frikandellen was mijn antwoord
emo.gif

maar ik report nooit wat , de mods komen er vanzelf wel achter

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je moet het zo zien: er zijn 5 mensen die reports kunnen lezen. Binnen 24 uur is er altijd wel 1 van die personen die ook zeker alle openstaande reports kan lezen. Dus hoe dan ook zal een report worden gelezen.

Dan is het nog de vraag wat er met een report moet gebeuren: sommige reports kloppen niet, of zijn in de ogen van de moderators iet terecht. Er gebuerd dan niets met de report.

Als je dus een beetje op let weet je of een report nut heeft gehd. Is het bericht weg -> goede report. Staat het bericht na ong 24 uur nog steeds in het topic -> slechte report.

En of iemand een warn of ban oid heeft gehad hoeven jullie helemaal niet te weten. Dat is enkel aan de beheerders en moderatrs om te weten, en natuurlijk de gewarnde / gebande persoon. Maar deze krijgt ook een PB en/of email

~ Rik

Rogier

New member
Geplaatst op 9 januari 2010, om 11:35:37

Geplaatst op 14 januari 2010

Quote:
Als je dus een beetje op let weet je of een report nut heeft gehd. Is het bericht weg -> goede report. Staat het bericht na ong 24 uur nog steeds in het topic -> slechte report.

Bovenaan