API Uitbreiding

Lennard

Active member
Ok, SMS API is klaar, wacht alleen nog op antwoord van Mollie omdat ik de inhoud van t SMS bericht iets moet laten aanpassen. Nu komt er Ga naar one2xs.com en vul je code in. ofzoiets te staan, en ik neem aan dat je dat niet op je eigen website wil hebben.
clown.gif

edit:
Werkt trouwens enkel in Nederland.

edit2:
http://www.one2xs.com/smsapi

Vince

New member
Api is mooi zo, in een paar dagen al..
Extern gebeld voor 1,30 euro (API) 0,6

Mensen kunnen bellen voor vip en punten bij mij, alles automatisch.
smile.gif

Mooie api, uitbreiding niet nodig je kunt er met wat kennis alles mee.

---

TS bedoelde denk ik net als bij mollie, dat je ook op de site een micropayment kunt maken die op de achtergrond een site aanroept die een query uitvoert. Maarja je kunt dat ook zo in de api bouwen en alles na wens maken.
wink.gif

---

SMS ga ik niet gebruiken, heb die mogelijkheid vaak gegeven maar ervaar toch dat 90%+ voor telefoon gaat. Wel goed dat het iig mogelijk is.

---

Timmie:
Dat snap ik ook wel dat het zo moet om punten toe te voegen maar ik denk over het algemeen en niet aleen aan mezelf, want er zijn er genoeg die bijvoorbeeld niet opletten en het te makkelijk is om te hacken, maar in ieder geval zou een SMS api uitbreiding makkelijk zijn aangezien dat je vaak met prepaid geen duren nummers kan bellen

Succes met hacken...
emo.gif
emo.gif

Lennard

Active member
Nice, dankje.
smile.gif

SMS API lijkt tot nu toe nog verspilde moeite; er zijn 3 betalingen mee gedaan, waarvan 2 van mij.
emo.gif

Zal hem binnenkort in de nieuwsbrief zetten, misschien dat dat nog wat helpt.

Bovenaan