Automatisch dataverkeer bijkopen

Hallo,

Ik vind het zwaar irri als dataverkeer op is en je site plat ligt,
Kan er geen optie komen waarin je kan instellen hoeveel dataverkeer automatisch moet worden gekocht indien het op is ?

MVG,
Remco

Ruben

Lid
Je moet je dataverkeer gewoon beter inschatten.

Dat automatisch kopen gaat wat moeilijk omdat er s nachts wordt geupdate, en als wij hem niet suspenden en jij hebt niet genoeg punten hebben wij veel te veel dataverkeer gegeven. Bij bijna elke andere hoster moet je gewoon betalen voor elke gigabyte die je er overheen zit, wij matsen jullie daar nog mee door geen kosten in rekening te brengen.

Rik

Eindbaas
Ik wou netzeggen, het is gewoon je eigen verantwoordelijkheid dat je dataverkeer op tijd bij koopt.

Ruben:
Je moet je dataverkeer gewoon beter inschatten.

Dat automatisch kopen gaat wat moeilijk omdat er s nachts wordt geupdate, en als wij hem niet suspenden en jij hebt niet genoeg punten hebben wij veel te veel dataverkeer gegeven. Bij bijna elke andere hoster moet je gewoon betalen voor elke gigabyte die je er overheen zit, wij matsen jullie daar nog mee door geen kosten in rekening te brengen.

Oke, maar dan kan je toch eerst punten afhalen en dan doorlaten lopen ?

Sjoerd

Lid
Valt mee lijkt mij? Bij je Hosting Dataverkeer Bijkopen knopje gewoon iets van: Koop .. GB extra dataverkeer als het boven 90% komt. Dan gewoon elke nacht een check rond 3:00 ofzo die kijkt of dat voor dat hostingpakketje zo is, zoja: punten eraf + dataverkeer erbij?
redface.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Remcoboy:
Jammer, kan er dan iets komen met waarschuwing ofso als ie op 80% is ?
wat is er mis met zelf kijken op hoeveel die staat?

Sjoerd

Lid
Marjolein:

Remcoboy:
wat is er mis met zelf kijken op hoeveel die staat?

Kunnen verschillende redenen zijn:
  • Geen tijd
  • Mag niet achter de computer?
    emo.gif
  • Op vakantie
  • Onverwacht hoog aantal dataverkeer kwijt

Er kunnen nog wel meer redenen zijn..

Remcoboy:
Volgens mij krijg je al een mail als je op 80% zit?

"User ... has used up 81.9% of his/her bandwidth and 65.6% of his/her allocated disk space"

Lennard:

Remcoboy:
Volgens mij krijg je al een mail als je op 80% zit?

"User ... has used up 81.9% of his/her bandwidth and 65.6% of his/her allocated disk space"

ik kreeg hem bij de 95%
schater.gif

Admir

Lid
Ff serieus, Als jij een Starter hoster of lighter host hebt met 1500 bezoekers. Per Dag
Kun je toch na gaan dat, dat niet genoeg is?

Beter werken de volgende x, maar dit is idd irritand dat dataverkeer op gaat

Caner

Held
Remcoboy:
Sorry voor de bump, maar kan dan niet komen dat als ik het koop hij auto wordt doorgevoerd?

DDoS attack, je host koopt nieuwe dataverkeer, DDos attack en zo gaat het door
Wat dan? Heb je straks 100 euro verloren
emo.gif

Bovenaan