Automatische reactie (Vakantie bericht)

Wiitse

New member
Mij lijkt het wel handig dat je een automatische reactie kunt instellen voor als je bijvoorbeeld niet kunt reageren omdat je op vakantie bent.

Wat-erin-moet:
Dus dat je kunt instellen wat het bericht is natuurlijk.
Vanaf wanneer het komt.
-Direct.
-Vanaf een bepaalde datum en tijdstip.
-Als je bent uitgelogd.
Wanneer het stopt.
-Op een bepaalde datum en tijdstip.
-Als je weer bent ingelogd.
-Als je het handmatig hebt uitgezet.

Dit voorkomt gewoon veel misverstanden als je gewoon niet kunt reageren.
smile.gif

Erik

New member
Waarom dat? Sorry hoor, maar dit vind ik nou echt een onzin idee.
confused.gif

Het heeft 0,00000000000000% meerwaarde.

Jurgen

Active member
Als ze op je profiel kijken en zien dat je al 2 weken niet online bent geweest, kunnen ze ook zelf wel bedenken dat diegene misschien wel op vakantie kan zijn.
smile.gif

Wiitse

New member
@Erik, Misschien komt het wel eens voor dat je op vakantie bent en dus niet reageert op berichten omdat dat niet kan. Dan kan de zender boos worden omdat er geen reactie komt.

@Jurrie, niet iedereen kijkt daar hoor.

Alemaalte

New member
Wiitse (link):
@Erik, Misschien komt het wel eens voor dat je op vakantie bent en dus niet reageert op berichten omdat dat niet kan. Dan kan de zender boos worden omdat er geen reactie komt.

Je kan zien of iemand je bericht gelezen heeft doet ie dat niet, dan ben je een idioot als je niet op zijn profiel gaat kijken en dan ziet dat hij met vakantie is.

Wiitse

New member
Ok, dat is ook weer waar. Maar met zo´n bericht kun je vertellen waarom je weg bent en wanneer je terug bent.

Robbert

New member
Eneh, mensen kunnen ook zien of je de pb (daar gaat het toch om?) gelezen hebt (niet vetgedrukt) of nog niet gelezen hebt (wel vetgedrukt), dus hoezo komt er dan een misverstand?
pure onzin dus. (naar mijn mening)

Marjolein

Miss Marjolein
Ik vind dit ook echt pure onzin. Alsof ik verplicht ben om iedere dag hier mijn berichtjes te checken...als ik besluit 2 weken niet online te komen dan heeft iedereen dat te respecteren en dan moet je gewoon afwachten wanneer je een antwoord krijgt op je bericht.
Als iemand pissig word omdat die geen antwoord krijgt dan heeft diegene toch echt zelf een groot probleem en niet ik.
smile.gif

Jurgen

Active member
Wiitse (link):

Als je na een week geen reactie krijgt en het bericht ook ongelezen is, lijkt het me vanzelfsprekend dat je even gaat kijken hoelang hij al weg is. Dat hoeft niet perse met een automatisch bericht.
smile.gif

Bovenaan