G

Guest

Guest
Waarom? Omdat het kan.

Eerst en vooral; avatars zullen niet meer moeten gecontroleerd worden op grootte, gravatar doet dit voor jou en verkleint dan ook de afbeelding automatisch.

Verder zal er minder bandbreedte worden verbruikt zodat niet iedere keer een avatar moet worden opgehaald van one2xs zelf wat de site ook sneller maakt.

Bovendien is Gravatar super gemakkelijk in te stellen, gewoon een url veranderen naar

Codeblok:

1

http://gravatar.com/avatar/{md5 hash van je emailadres}

Groetjes

Antonn

New member
Ik heb me emailadres afgelopen week verandert

emo.gif

G

Guest

Guest
Antonn (link):
Ik heb me emailadres afgelopen week verandert

emo.gif

Lijkt me niet dat je je emailadres om de week veranderd

Antonn

New member
Ik ben voor hoor, maar enkel voor de mensen zonder avatar dan. Als je op een forum berichten leest, herken je mensen aan hun avatar, je leest niet steeds de naam. Als een persoon geen avatar heeft is dat heel irritant ja.

Maar aangezien dat bijna niet voorkomt lijkt het met alsnog onnodig om dit in te bouwen aangezien er nuttigere dingen op de todolist staan..

G

Guest

Guest
Nee. Ik heb op Gravatar een andere Avatar dan hier. Als ik die wil aanpassen moet ik hemel en aarde bewegen. Geen zin in.

G

Guest

Guest
Sevvlor (link):
Nee. Ik heb op Gravatar een andere Avatar dan hier. Als ik die wil aanpassen moet ik hemel en aarde bewegen. Geen zin in.

Gravatar.com => Inloggen => Aanpassen

Klaar. Zo lang lijkt me dat niet

G

Guest

Guest
Raaoul (link):

Sevvlor (link):

Gravatar.com => Inloggen => Aanpassen

Klaar. Zo lang lijkt me dat niet

Maar ik wil hem niet overal aanpassen
xd.png

V

Verwijderd lid 399

Guest
Ik vind het juist handig als ik mijn avatar overal in 1x kan aanpassen eigenlijk
Alleen gravatar zou eigenlijk een lijst met alle websites die je avatar gebruiken maken waar je voor bepaalde sites een andere avatar kan kiezen

Shahiem

Active member
Of er moet een optie komen dat je kan kiezen tussen one2xs avatar uploaden of gravatar. Want ik heb ook geen zin om helemaal naar Gravatar te gaan om een avatar te uploaden.

Robiin

New member
Shahiem (link):
Of er moet een optie komen dat je kan kiezen tussen one2xs avatar uploaden of gravatar. Want ik heb ook geen zin om helemaal naar Gravatar te gaan om een avatar te uploaden.

Als het er komt lijkt mij dat de beste optie ja, ik ga het toch ook niet gebruiken.

Bovenaan