Bank op One2xs

Jakkercol

New member
Nu ik een topic las over een soort Bank dacht ik ff goed na..

Mijn idee is:
Je hebt een soort Bank, met je Eigen Ingestelde Pincode, dit kan alles zijn van 12345 tot klaasje4
Hierop kan je je punten storten ( ZONDER RENTE ) ..
Uiteraard kan je je pincode vergeten , dit kan je doen met bijvoorbeeld een Beveiligingsvraag die jij hebt ingesteld...

Wat is het nut:
Nou, ik ben 1x gehackt ( nooit gereport ofzo maja ) , en op dat moment is een soort bank met pincode erg makkelijk , want voor de hacker bij jou punten kan komen die op dat moment op de bank staan , moet hij eerst een Pincode invullen voordat hij de punten op zijn Profiel kan zetten..

AFGEKEURD:
Soort kluis voor de je punten
Wat
biggrin.gif
at als je punten uit wilt geven (handelen/producten kopen) dat je weer een wachtwoord/code moet invoeren.
status: Afkeurd.
Reden:Je moet gewoon een veilig wachtwoord hebben voor je account en deze niet op andere sites gebruiken. Zo kan er sowieso niemand bij je punten komen. Stel dat je je wachtwoord/code voor je kluis kwijtraakt kan de beheerder niet achterhalen wie m dan opnieuw aanvraagt, jijzelf of diegene die op jouw account zit
-
Voordat mensen gaan zegge ja dit is al voorgesteld , ik bedoel het anders ik bedoel gewoon dat je een Menu heb met bank , en dat je daar met een pincode je aantal punten eruit kan halen....

V

Verwijderd lid 399

Guest
Nee dit is net zoiets als voor elke topic die je maakt 5 punten geven ofzo
Vraag maar aan Ewan

Lennard

Active member
Nielsie (link):
Hoezo? Dit is gewoon een extra wachtwoord vragen voordat je punten kunt oversturen, hij wil geen rente ofzo.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Lennard (link):

Nielsie (link):
Hoezo? Dit is gewoon een extra wachtwoord vragen voordat je punten kunt oversturen, hij wil geen rente ofzo.

Dit is gewoon erg overbodig..
Als je gewoon een veilig wachtwoord op je account zet hoef je ook geen apart wachtwoord voor je punten?
En als je het echt zograag ergens anders wilt koop je paypal en wissel je dat later weer in

Jakkercol

New member
Nielsie (link):

Lennard (link):

Nielsie (link):

Als je gewoon een veilig wachtwoord op je account zet hoef je ook geen apart wachtwoord voor je punten?
En als je het echt zograag ergens anders wilt koop je paypal en wissel je dat later weer in

Stel jou 39 punten worden gejat , zou je dan ook niet als je een kluis had je punten erin gedaan hebben

V

Verwijderd lid 399

Guest
Jakkercol (link):

Nielsie (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Nielsie (link):

Stel jou 39 punten worden gejat , zou je dan ook niet als je een kluis had erin gedaan...

Nee want dat is gewoon dom
Dan heb ik gewoon een heel onveilig wachtwoord

Lennard

Active member
Nielsie (link):
Ja, dat weet jij, maar niet iedereen heeft dat.
Er zijn genoeg leden die hier hetzelfde wachtwoord hebben als op habbo retros en weet ik wat allemaal, dat is natuurlijk niet verstandig, maar zorgt er wel voor dat die leden af en toe hun punten kwijt zijn.
Voor die leden kan zoiets best handig zijn.

Yorrick

Active member
Als je veilig met je gegevens omgaat, een goed wachtwoord neemt, je computer goed beveiligd en gewoon normaal met mensen handelt lijkt me niet dat je gehackt wordt?

Het lijkt me wel handig dat als er iemand inlogt vanaf een ander IP dat er een bevestigings-mail wordt gestuurd of iets in die zin. Dan zijn niet alleen je punten veilig, maar je hele account.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Fanorg (link):
Als je veilig met je gegevens omgaat, een goed wachtwoord neemt, je computer goed beveiligd en gewoon normaal met mensen handelt lijkt me niet dat je gehackt wordt?

Het lijkt me wel handig dat als er iemand inlogt vanaf een ander IP dat er een bevestigings-mail wordt gestuurd of iets in die zin. Dan zijn niet alleen je punten veilig, maar je hele account.

Idd, Dat je dan een beveiliginsvraag moet invullen bijv.

Ewan

New member
Fanorg (link):

Lijkt me niet handig, ik wil overal gewoon in een keer kunnen inloggen

Jakkercol

New member
Ewan (link):

Fanorg (link):

Lijkt me niet handig, ik wil overal gewoon in een keer kunnen inloggen

Inderdaad.. , en op school kunnen wij geen hotmail enzo.

Yorrick

Active member
Nja een mail is wel overdreven maar het ging meer om het idee dat als er vanaf een ander IP wordt ingelogd een tweede wachtwoord of beveiligings vraag moet worden ingevoerd. Dat lijkt me toch geen minder?
// Dit IP wordt daarna opgeslagen of iets dergelijks

G

Guest

Guest
Doe dit in hemelsnaam niet op IP basis, mensen die op 3G werken zijn dan 100% de pineut. Ik erger me al helemaal kapot dat ik 200x per dag in moet loggen omdat het gewoon niet wordt opgeslagen op mn telefoon en mn ip continue wijzigt.

Doe dan dat je zelf kunt bepalen of je een puntenpassword in kunt stellen oid. Deze moet je invoeren als je iets met je punten wilt doen. Maar maak het niet verplicht. Goed wachtwoord = voldoende.

Mikeb

New member
En dan nog. Ik heb geen zin om mijn wachtwoord nog een keer in te moeten voeren als ik punten moet overmaken

Bovenaan