Jakkercol (
link):
Livonias (
link):
Jakkercol (
link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Livonias (
link):
Jakkercol (
link):
Livonias (
link):
Mrdylan (
link):
Eigenlijk is dat wel een goed idee voor de slimme mensen zal ik het niet op de Computer opslaan omdat je dan een kans neemt dat je account gehackt kan worden.
Ik zag trouwens bij Laurens dat hij problemen had dat zijn Punten gestolen werden.
Vind het zeker een aanrader scheelt wat Tickets en moeite voor de One2xs Medewerkers.
Neuh, ze hadden dan zijn punten-wachtwoord ook wel gehad..
Hoe willen ze dat doen bijv een 4 Cijferige Punten wachtwoorden ( LETTERS KUNNEN NIET )
Hooguit als je dan een systeem maakt dat het steeds om random plaatsen zit etc. maar dan nog... moet je dat allemaal willen is dan de vraag.
Jaa, Want als jij 100 punten heb laat je ze niet zo op je account neem ik aan staan haha
Jawel hoor, want ik maak me geen moment zorgen dat ik gehackt kan/ga worden
Niemand weet overigens hoeveel punten ik heb. Wie zegt dat ik geen 400 punten heb?
Of neem nou Azdinn, volgens mij is hij ook nog nooit gehackt
of neem Laurenss die even bijna 600 of meer kwijt geraakt is...
Als we dan op dat moment een bank hadden al dan hadden de hackers ook niet veel schaden aan kunnen richten..
//
Ja mischien via keylogger , maar als hij dat nou niet had
?
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen computer. Op moment dat jij het voor elkaar krijgt om een keylogger op je PC te krijgen (en dat kost best wat moeite, ik heb de afgelopen 11 jaar geen keylogger gezien namelijk...) dan moet je op de blaren zitten.