Banner Roulator

Lennard

Active member
Rogier:
Voor adverteerders -> no way
Dat is ook het punt waar ik mee zit.

Iedereen hier vindt het leuk vanuit het perspectief voor de leden, maar het gaat ons en jullie erom of er adverteerders voor komen: Zonder adverteerders hebben jullie er namelijk ook helemaal niks aan.
Dan kunnen hier in dit topic wel 4 mensen aangeven dat ze best een keertje voor een paar euro mee willen doen met die rotator, maar als je ziet hoe vreselijk veel werk het is om het te bouwen dan vraag ik me af of het ooit rendabel zal worden.

Maargoed, ik zal t serieus overwegen en kijken of het op de een of andere manier rendabel kan zijn. Ik denk van niet, maar natuurlijk hoop ik van wel.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik denk sowieso, zoals ik al zei, dat views niet echt rendabel zullen zijn omdat dan niet eens de site wordt bekeken. Kliks daarintegen wel.
Een banner geeft namelijk net iets meer informatie over de site dan een klik-link.

Maar je moet inderdaad maar kijken of het uberhaubt werkt..

Rogier

New member
Ik wil best een keer een paar euro erin gooien, maar ik wil zeker niet dat mijn banner op elke website staat.

Dus dat leden zich kunnen aanmelden voor de ad, en de adverteerder vervolgens kan bepalen of hij op die website mag staan.

Lennard

Active member
Rogier:
Ik wil best een keer een paar euro erin gooien, maar ik wil zeker niet dat mijn banner op elke website staat.

Dus dat leden zich kunnen aanmelden voor de ad, en de adverteerder vervolgens kan bepalen of hij op die website mag staan.
Dat wordt sowieso niet het basisconcept dan.
Als we t gaan doorvoeren dan gaan we het eerst zo testen dat je banner altijd in de rotator staat, dan gaan we daarna wel kijken of we het uitgebreider kunnen maken, als het tot dan toe nog rendabel is; al klinkt het idee wat je omschrijft wel goed.

@ Rik: Als het er komt dan betaal je sowieso alleen per klik, views kun je manipuleren zoveel je wilt.

Jeffreyy

Jeffrey
Kerem:
@lennard wrrm denk je dat klikadvertenties weinig worden gebruikt je moet op doorgaan klikken en datwilt niet iedereen doen

Dat klopt, maar anders krijg je heel veel verborgen frames enzo, of er moet een framebreaker op..

Lennard

Active member
Precies, je moest eens zien hoeveel dat misbruikt werd aan het begin.
emo.gif

Proxies, iframes....

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Niet te vergeten:

Een plaatje hier op one2xs in de sig zetten met de link van de kliklink (ik ga maar geen namen noemen).

Ralphie

New member
Kerem:
Banner Roulator Suggestie

Het leek me wel een leuk idée om hier op one2xs een banner roulator te hebben dat adverteerders hun banner in kunnen plaatsen voor een x aantal prijs en x aantal vieuws en dat leden die bannerroulator op hun site kunnen zetten en dat hun punten kunnen verdienen.
En leden kunnen hun site opvullen en punten verdienen, en one2xs kan daar centen mee verdienen je zou mischien denken is niet een leuk idee maar laten we zeggen dat het komt gebruik je het gewoon niet
yummie.gif

Leuk idee reageer in het topic

oja: me text zit vol met spelleings fouten etc namelijk omdat ik me nieuwe blackbary uitprobeer via mijn tuis internet
yummie.gif

Lijkt me ook een slim idee, en handig voor one2xs als extra dienst.

Hulsel

New member
ik heb een banner rotar gemaakt die gebruik maakt van de doe advertenties.

hij is te vinden op:

http://hulsel.one2xs.com/one2xs/

dit is de code die je moet gebruiken:

Codeblok:

1

<SCRIPT LANGUAGE=JavaScript src=http://hulsel.one2xs.com/one2xs/banner.php?user=jou gebruikers naam></SCRIPT>

vul bij "jou gebruikers naam" jou gebruikers naam in.

Hulsel

New member
de banner zelf is niet zo moeilijk te maken, het uitlezen van de advertenties is iets ingewikkelder.

V

Verwijderd lid 399

Guest
@hulsel dat script is nice
laat je dit op je host staan?
want dan ga ik het gebruiken

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hulsel:
de banner zelf is niet zo moeilijk te maken, het uitlezen van de advertenties is iets ingewikkelder.

Niet zo heel ingewikkeld heur. Ophalen, exploden op BR, nogmaals exploden op <em> om de omschrijving op te halen. Arraytje uitlezen, en eventueel overgehouden tags weg halen. En dan arraytjes doorlopen
biggrin.gif

Hulsel

New member
Nielsie:
@hulsel dat script is nice
laat je dit op je host staan?
want dan ga ik het gebruiken

ja deze blijft daar staan ik gebruik hem zelf ook

Marjolein

Miss Marjolein
Hulsel:
ik heb een banner rotar gemaakt die gebruik maakt van de doe advertenties.

hij is te vinden op:

http://hulsel.one2xs.com/one2xs/

dit is de code die je moet gebruiken:

Codeblok:

1

<SCRIPT LANGUAGE=JavaScript src=http://hulsel.one2xs.com/one2xs/banner.php?user=jou gebruikers naam></SCRIPT>

vul bij "jou gebruikers naam" jou gebruikers naam in.

Nice, alleen nu moet de banner na zoveel seconden nog verspringen naar een andere, niet alleen met vernieuwen van de site
wink.gif

Michiel

New member
Marjolein:
Nice, alleen nu moet de banner na zoveel seconden nog verspringen naar een andere, niet alleen met vernieuwen van de site
wink.gif

Waarom? ik vind dit juist handiger. Dan springt niet de advertentie weg als je er net op wilt klikken
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Michiel:

Marjolein:
wink.gif

Waarom? ik vind dit juist handiger. Dan springt niet de advertentie weg als je er net op wilt klikken
yummie.gif

daar heb je een esc knopje voor?

Michiel

New member
Marjolein:

Michiel:

Marjolein:
wink.gif

yummie.gif

daar heb je een esc knopje voor?

Dus als ik op de esc knopje druk komt die banner weer terug?

Bovenaan