Make dus Misschien moet er een optie komen dat je kan kiezen tussen het poesje en de taart
Luukvdo New member 29 jan 2010 #61 Make dus Misschien moet er een optie komen dat je kan kiezen tussen het poesje en de taart
L Lennard Active member 29 jan 2010 #62 Kan ook doen dat de jarigen mogen stemmen. Of om de dag. Of gewoon zo laten.
Joeri Active member 29 jan 2010 #63 In je profiel : Als ik jarig ben wil ik als plaatje : Taart Kat Feestmuts Hond Appelflap Nee laat het maar zo
In je profiel : Als ik jarig ben wil ik als plaatje : Taart Kat Feestmuts Hond Appelflap Nee laat het maar zo
August Test 29 jan 2010 #64 Make is niet van mij, die was bij me op bezoek Woont bij me in de straat en hij is niet jarig vandaag hoor?
Make is niet van mij, die was bij me op bezoek Woont bij me in de straat en hij is niet jarig vandaag hoor?
Sjoerd Active member 31 jan 2010 #65 Waarom niet gewoon je profielpagina in verjaardagssfeer als je jarig bent?
Erik New member 13 feb 2010 #68 Pim: uhm? systeem is weg? Nee, komt alleen tevoorschijn als er iemand jarig is op die dag. edit; rotluuk.
Pim: uhm? systeem is weg? Nee, komt alleen tevoorschijn als er iemand jarig is op die dag. edit; rotluuk.
Sjoerd Active member 13 feb 2010 #70 Pim: Hm.. stom! wat wil je dat er staat als er niemand jarig is dan ?
Luukvdo New member 13 feb 2010 #71 Erik: edit; rotluuk. Lijkt me niet dat het nodig is om iets te laten zien dat er geen jarigen zijn
Marjolein Miss Marjolein 13 feb 2010 #72 Luukvdo: Erik: edit; rotluuk. Lijkt me niet dat het nodig is om iets te laten zien dat er geen jarigen zijn jawel joh, er hoort dan te staan: "Helaas geen jarigen vandaag, dammm weer geen taart!"
Luukvdo: Erik: edit; rotluuk. Lijkt me niet dat het nodig is om iets te laten zien dat er geen jarigen zijn jawel joh, er hoort dan te staan: "Helaas geen jarigen vandaag, dammm weer geen taart!"
Sjoerd Active member 13 feb 2010 #73 Marjolein: Luukvdo: Erik: edit; rotluuk. Lijkt me niet dat het nodig is om iets te laten zien dat er geen jarigen zijn jawel joh, er hoort dan te staan: "Helaas geen jarigen vandaag, dammm weer geen taart!" en wat is daar het praktisch nut van?
Marjolein: Luukvdo: Erik: edit; rotluuk. Lijkt me niet dat het nodig is om iets te laten zien dat er geen jarigen zijn jawel joh, er hoort dan te staan: "Helaas geen jarigen vandaag, dammm weer geen taart!" en wat is daar het praktisch nut van?
Marjolein Miss Marjolein 13 feb 2010 #74 is er niet, maar het is wel een stille hint dat we dol zijn op taart Maar je moet het niet serieus nemen hè? Ik mag toch ook nog wel eens een grapje maken?
is er niet, maar het is wel een stille hint dat we dol zijn op taart Maar je moet het niet serieus nemen hè? Ik mag toch ook nog wel eens een grapje maken?
Sjoerd Active member 14 feb 2010 #77 Rogier: jeuh Killer is vandaag jarig die heeft een ban Zo kom je er achter hoeveel leden een ban hebben [a]
Rogier: jeuh Killer is vandaag jarig die heeft een ban Zo kom je er achter hoeveel leden een ban hebben [a]
Marjolein Miss Marjolein 14 feb 2010 #78 Sjoerd: Rogier: jeuh Killer is vandaag jarig die heeft een ban Zo kom je er achter hoeveel leden een ban hebben [a] ga je het bijhouden dan met een turflijstje?
Sjoerd: Rogier: jeuh Killer is vandaag jarig die heeft een ban Zo kom je er achter hoeveel leden een ban hebben [a] ga je het bijhouden dan met een turflijstje?