Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mag ik mensen belonen als je ze mijn doe advertenties uitvoeren?. Ik wil namelijk onder de mensen die meedoen een gratis membership verloten voor me spel maar ik weet niet of het wel mag dus ik vraag het nu
Voor sommige advertenties mag het wel; dus als je het zeker wilt weten moet je even een ticket aanmaken met de advertenties waarvoor je wilt belonen, dan hoor je van ons of het mag of niet.
Dus jij bedoelt dat hun de gene van waar hij/zij klikte de admin moet contacteren (bijvoorbeeld als er met de javascript ding gedaan word) om hem punten te geven?
Volgens mij zijn ze daar te lui voor
Ja .. maar het ledensysteem is er nog niet daarom hebik punten nodig om het te kopen, als prijs geef ik ee membership weg wat ik ergens gratis heb gekregen
En ik zet gewoon link erop van doe advertentie van degene die het hier zeggen dat het mag
Als je advertenties hebt waarvoor je graag wilt belonen kun je het via ticket vragen, dan zoek ik het voor je uit.
Alle adverteerders bereiken lukt je idd niet.