Bericht in title

Lennard

Active member
Oja wat stom van me, ik kan het voortaan beter aan jou vragen want jij kent de source en database en serverconfiguratie natuurlijk veel beter dan ik.

Antonn

New member
Ik bedoel maar: als het een paar honderd millisecondetjes lange moet laden ergert niemand zich er aan geloof ik?

Bremdecoolste

New member
Nicknl (link):

Lennard (link):
Dan kun je alleen niet meer zien of iemand je PM gelezen heeft; als je een kort bericht stuurt dan kan die persoon het dus al lezen zonder dat jij ziet dat hij hem leest...

Maar ooit moet hij hem lezen toch? Anders blijft het getal van nieuwe priveberichten staan...

En dat is inderdaad best wel een nadeel waar ik zelf ook aandacht, want ik vind het zelf wel handig als ik weet dat iemand het gelezen heeft.

Misschien een speciaal icoontje ervoor maken (bijvoorbeeld een blauwe dichte envelop, betekend dat ie hem via tooltip heeft bekeken ofzo)

Maar je kan toch niet reageren als je de PM niet open hebt? Of wel?

G

Guest

Guest
Bremdecoolste (link):

Nicknl (link):

Lennard (link):
Dan kun je alleen niet meer zien of iemand je PM gelezen heeft; als je een kort bericht stuurt dan kan die persoon het dus al lezen zonder dat jij ziet dat hij hem leest...

Maar ooit moet hij hem lezen toch? Anders blijft het getal van nieuwe priveberichten staan...

En dat is inderdaad best wel een nadeel waar ik zelf ook aandacht, want ik vind het zelf wel handig als ik weet dat iemand het gelezen heeft.

Misschien een speciaal icoontje ervoor maken (bijvoorbeeld een blauwe dichte envelop, betekend dat ie hem via tooltip heeft bekeken ofzo)

Maar je kan toch niet reageren als je de PM niet open hebt? Of wel?

Stel dat jij een meningsverschil hebt oid en de ander zegt in een topic of scam report dat hij geen PMs heeft ontvangen, terwijl jij ziet dat hij ze gelezen heeft dan weet je genoeg. Op moment dat hij dus niet WIL reageren kun jij niet meer zien of hij is gelezen of niet, maar de ander heeft de inhoud wel kunnen zien..

Bovenaan