Betalen per topic in aanbiedingen

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Misschien een handig idee om de limiet van aantal topics per week weg te halen en dat je in de categorie Aanbiedingen 0,25 punten betaalt om een topic te starten, dan worden er geen onnodige topics aangemaakt en is Lennard ook weer blij
wink.gif

H

Hafcjulian

Guest
Dan kan die persoon gewoon doorgaan met spammen, want wat is nou 0.25 als je toch "zoveel" handelt. Ik ben tegen anders is het hele idee weg en volgens mij werkt het prima zo ^^

Stef

stonks
Nee man
xd.png

Dit slaat nergens op.
Als ik nieuw ben op one2xs en heb geen punten, dan zet ik in aanbiedingen "ik maak layouts voor punten", maar je hebt geen punten om een topic te starten, dus kan je het niet verkopen.

Leer denken.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Stefvdwel (link):
Nee man
xd.png

Dit slaat nergens op.
Als ik nieuw ben op one2xs en heb geen punten, dan zet ik in aanbiedingen "ik maak layouts voor punten", maar je hebt geen punten om een topic te starten, dus kan je het niet verkopen.

Leer denken.

Dan laat je ze eerst sparen
schater.gif

Als nu alle nieuwe leden een topic gaan aanmaken terwijl ze niks kunnen
confused.gif

Caner

Held
Wat boeit jou dat? Als jij je er aan irriteert bezoek je de fora niet meer. Ik vind dit echt een nutteloos idee.

Hafcjulian

New member
Doe dan eerste 2 gratis per week en meer voor 0.25 punt per.
Of een abbonoment, gratis is 2 per week, voor 1 punt per maand heb je 5 per week enzovoorts.

Dat zou een goed idee zijn vind ik, verdient Lennard iets en tegen betaling kun je toch meer verkopen...
wink.gif

H

Hafcjulian

Guest
De functie is niet ingevoerd om iets te verdienen maar om het spam tegen te houden.
Je houdt de spam niet tegen als er betaald kan worden...

Lennard

Active member
Ik ben het met Nick eens inderdaad.
En soms wil je iets verkopen voor 0,05 punten per stuk maar dat doe je dan niet meer omdat je dan je kosten er niet uit haalt.

Plus dan wordt het nog moeilijker voor nieuwe leden om aan punten te komen.

Sam

New member
Misschien een post-limiet, dat je bijv. bij 20 posts een topic mag plaatsen bij Aanbiedingen. Het is maar een idee.
puh.gif

Jurgen

Active member
Sam (link):
Misschien een post-limiet, dat je bijv. bij 20 posts een topic mag plaatsen bij Aanbiedingen. Het is maar een idee.
puh.gif

Dus dan moedig je mensen aan om te spammen? Nieuwe leden gaan dus eerst random 20 posts plaatsen zodat ze een topic mogen aanmaken.
emo.gif

Lijkt me prima zoals het is.

Sam

New member
Jurrie (link):

Sam (link):
puh.gif

Dus dan moedig je mensen aan om te spammen? Nieuwe leden gaan dus eerst random 20 posts plaatsen zodat ze een topic mogen aanmaken.
emo.gif

Lijkt me prima zoals het is.

Tuurlijk niet. Er zijn genoeg staffmembers om spam posts bij te houden. En bij Onzin krijg je geen postcount.

Jurgen

Active member
Ja, dus dan verschuif je het probleem toch? Als de mods dan die spam posts moeten verwijderen is dat meer werk dan een spam topic sluiten.

V

Verwijderd lid 11930

Guest
Wazoe (link):
Wat is het topic limiet bij aanbiedingen per week?

2
emo.gif

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
ik vind het gedeeltelijk goed

1p per topic
MAAR de 1e 2 per week zijn gratis!
Dus als je wil spammen moet je dokken maar je kunt toch gewoon gratis handelen
pompom.gif

Antonn

New member
Tendmex (link):