Betalen per topic in aanbiedingen

• Onderwerp starter Verwijderd lid 11930
  • Startdatum
En als je nou nieuwe mensen een limiet laat stellen van 2, en als ze dan een half jaar actief zijn, 4.
En als je meerdere jaren actief bent en i.s.m. met je posts, je meer topics mag maken.

Het is maar een richtpunt, maar ik vind 4 zelf niet veel.
Ik zelf verkoop niet veel, maar sommige mensen hebben mooie dingen om te verkopen.
En dan worden ze weerhouden,
nooo.gif

ik vind dat niet de juiste oplossing om maar 4 topics p/w aan te kunnen maken.
Ik vind het maar een snelle uitweg. Dus ik vind dat er nog flink over gebrainstormd mag worden.

Mvg,

Antonn

New member
Alef (link):
En als je nou nieuwe mensen een limiet laat stellen van 2, en als ze dan een half jaar actief zijn, 4.
En als je meerdere jaren actief bent en i.s.m. met je posts, je meer topics mag maken.

Het is maar een richtpunt, maar ik vind 4 zelf niet veel.
Ik zelf verkoop niet veel, maar sommige mensen hebben mooie dingen om te verkopen.
En dan worden ze weerhouden,
nooo.gif

ik vind dat niet de juiste oplossing om maar 4 topics p/w aan te kunnen maken.
Ik vind het maar een snelle uitweg. Dus ik vind dat er nog flink over gebrainstormd mag worden.

Mvg,

4 topics is genoeg. Als je een domein wilt aanbieden en je zit aan je 4 topics dan zet je die toch snel bij dat ene topic met de verkoop van dat andere domein.

4 topics zie ik als dit:
- Domein
- Host/Reseller/MC/VPS
- Script
- Layout
- Website zou ook nog mogen, 5 topics dus per week fzo.

We willen gewoon voorkomen dat er 5 topics worden gemaakt voor 5 domeinen, 5 topics voor 5 hosts ect.

Een host en domein die niets met elkaar te maken hebben en dus niet van hetzelfde project zijn, die niet op het zelfde moment verkocht worden mogen als je het mij vraagt wel in een apart topic.

Patricka

New member
Nee. Die limiet moet er gewoon blijven.

En als je eroverheen wilt kun je gaan betalen; 0.25 zoals je aangeeft. Dat lijkt me wel oké.

Izzyy

New member
1 punt per topic lijkt me wel erg duur maar 0,5 punten en dan meteen zon ster erachter lijkt me ook wel een goed idee

Mounssif

New member
Laat ze 30% actief zijn dan pas kunnen ze topics aanmaken bij aanbiedingen of andere categorien heeft one2xs meer gebruikers online die actief zijn lennard blij en jullie blij zo komen er ook geen noobs die gelijk een topic maken in die 30% kunnen ze rond kijken hoe andere doen en de regels eens lezen

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Mounssif (link):
Laat ze 30% actief zijn dan pas kunnen ze topics aanmaken bij aanbiedingen of andere categorien heeft one2xs meer gebruikers online die actief zijn lennard blij en jullie blij zo komen er ook geen noobs die gelijk een topic maken in die 30% kunnen ze rond kijken hoe andere doen en de regels eens lezen

Nee want dan gaan ze spammen in offtopic net zo lang tot de 30% hebben

Sfpmarc

New member
Je gaat mensen toch niet laten betalen om een topic aan te maken,
wat is dit voor een onzin...

Misschien is het wel een goed idee om naar de registreerdatum te kijken,
of de tijd van hoe lang hij/zij online is.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Sfpmarc (link):
Je gaat mensen toch niet laten betalen om een topic aan te maken,
wat is dit voor een onzin...

Misschien is het wel een goed idee om naar de registreerdatum te kijken,
of de tijd van hoe lang hij/zij online is.

Waarom ga je mensen oordelen op registratiedatum? Als jij als nieuw lid een paar punten wil verdienen wil je dat toch meteen en niet wachten tot je eerst een x tijd geregistreerd bent of een x tijd online bent geweest?

Bovenaan