BlackJack

Lennard

Active member
Hey,

Ik krijg steeds meer meldingen dat BlackJack niet eerlijk is, dat jullie verslaafd worden, en weet ik wat allemaal.
Ik wil graag van zoveel mogelijk mensen weten (die BJ ook echt gespeeld hebben) of zij zelf vinden dat blackjack mag blijven of niet.

Hou geen rekening met anderen, t gaat me enkel om je persoonlijke mening.
t Is niet zo dat als > 50% nee zegt dat hij weg is, maar ik wil serieus even weten wat jullie ervan vinden.

Ja = ik ben tevreden met de blackjack
Nee = ik ben niet tevreden met de blackjack

Ja, maar... valt onder Nee.

Graag niet discussiëren (reageren op anderen), alleen je eigen mening geven.
Onderbouwen is oké, graag zelfs, maar geef wel duidelijk aan of je voor de Ja of voor de Nee gaat.

Het spel is er in de eerste plaats voor jullie, dus als iedereen een bloedhekel eraan krijgt omdat ie er niet vanaf kan blijven of omdat het oneerlijk schijnt te zijn (de winkans is theoretisch echt 50% om 50%) heeft het weinig zin om het spel in deze vorm te houden.

Alvast bedankt voor jullie meewerking,

Lennard.

Lars

New member
Ja het moet blijven.
Want je bepaald zelf of je het spel doet of niet.
De ene keer heb je geluk en de andere keer niet.
Als je er duidelijk bij vermeld dat het op eigen risico is
Lijkt het mij geen enkel probleem en als het echt zo zou zijn misschien iets dat je in je profiel een limiet kan instellen voor zoveel punten per dag er maximaal aan kunnen gokken.

Rogier

New member
nee moet niet blijven. ik ben ermee gestopt omdat er gewoon heel veel bugs in zit op deze pc

Cruwdy

New member
ja moet wel blijven,
Het is net als met de loterij je bepaalt zelf of je er aan meedoet, en je weet dat je ook kan verliezen, die gok neem je.

Joeri

Active member
Ja ik wil dat het blijft

Het is zo verslavend alleen ik verlies altijd of gelijk
sadley.gif

Erwin

New member
het is wel leuk maar er is te weinig kans dat je iets wint en als je iets wint ben je het ook zo weer kwijt

Erwin

New member
ja dat staat er maar dat is niet zo
je verliest het altijd weer
won ik 2 keer en dan verloor ik het achterelkaar weer

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ja:
Je weet dat met gokspelletjes altijd de kans staat dat je verliest. En als je dan toch gaat spelen is het je eigen keuze. Ik speel ook bijna elke dag 1/2x blackjack en heb volgens mij zelfs meer winst dan verlies gehad. En je kan er veel sneller punten mee winnen (en ook verliezen).

~ Rik

Joeri

Active member
Bij mij is het dus alleen dat ik nog nooit win maarja xD
Ik doe het elke keer weer en vind het verslavend want ooit zal ik winnen xD

Jesse

New member
Maakt mij niet meer zo veel uit heb dat ding uit mijn menu gehaald werd er verslaaft aan! en heb ook mijn puntjes verspilt
sadley.gif
wou dat ik het nooit had gespeelt O: ik zou ik nooit meer spelen! ik wou dat ik punten terug kreeg :0 dan ga ik blackjack blokeren xD

Joeri

Active member
Maar toch is het nog steeds eigen risico :

Update :

EINDELIJK GEWONNEN YEAAAH xD

Update 2

Weer verloren
clown.gif

Update 3
Alles verloren xD

Robbert

New member
gewoon laten blijven...
t is wel grappig + ik heb er nog niks mee verloren/winst mee gemaakt....

Bovenaan