Bubble bug.

Habbfreaky

New member
Hallo O2Xers.

Ik zat te kijken bij de bubble en dan staat er boven aan:

Quote:
Er zijn 90 bubbles in de run. Er zijn 0.5 punten in de pot.

Is 0.5 niet een beetje weinig? Of ik moet het niet snappen, kan dan iemand mij het uitleggen
yummie.gif

Groeten,

Habbfreaky

Sebas

Active member
Quote:
Nieuw: De laatste spender krijgt 5 bonuspunten!
Zodra er voldoende punten in de pot zijn om de bovenste bubble uit te betalen, zal er aan de eigenaar van die bubble zijn inleg plus 25% uitbetaald worden. 24 uur nadat de laatste bubble is gekocht wordt de boel gereset.
Als er een bubble wordt gekocht, gaat 90% van de inleg de pot in; van die pot worden de uitbetalingen betaald. Die overige 10% is voor ons om de kosten te compenseren.
Degene die per ronde het laatste een bubble koopt, 5 punten! Alles wat je hiervoor moet doen, is dus zorgen dat je de laatste spender bent. Als er niks meer wordt verkocht dan is de reset dus op 1 november om 07:00 uur. Als je bubble dan nog in de rij staat ben je je inleg (op dit moment totaal 2 punten) dus kwijt.

Heb je dit wel gelezen? want staat het netjes in hoe het gaat.

Habbfreaky

New member
Ja dat heb ik gelezen. Maar er zit toch veel meer dan 0.5 in de pot? Of geldt die 0.5 alleen voor de bovenste bubble?

Lennard

Active member
Vanuit de pot worden de openstaande bubbles betaald, dus als er veel meer in de pot zou zitten dan worden er een aantal bubbles betaald en loopt de pot dus alsnog weer leeg.

Luukvdo

New member
Habbfreaky:
Maar als er geen reset komt, dan krijgt uiteindelijk iedereen uitbetaald toch?
Nee, het gaat net zolang door tot er een reset komt

Arjan

Member
Habbfreaky:
Ja, dus als er geen reset komt dan wordt, na een tijdje, iedereen uitbetaald?

nee want het uitbetalen wordt gedaan door er nieuwe in te zetten. Ze volgen elkaar dus gewoon op. En doordat er 10% afgaat komen er steeds meer in te staan.

Bovenaan