Bubble Reset ooit?

Lennard

Active member
Habbospeed:
Wat denk je ervan dat die bubble blijft draaien for ever
smile.gif
en dat die dus echt nooit meer stil komt anders komt dat enge idee!
Dan moet je na een maand zowat een jaar op je punten wachten omdat er 2500 bubbles in de run zijn en niemand meer wil bubblen.

@ Mitchels + Habbospeed: Ja idd, maar dan krijg je wel dat je zowat zeker weet dat hij binnen een maand gereset wordt.

Jesse

New member
Joeriwii:
veel suc6 ik ben ermee gekapt en denk dat je over week ook ziet dat het beter is

idd je zou wel anders zeggen als je bijna aan de beurt was als iedereen ( zoveelste bericht hierover ) nou gewoon door blijft gaan komt alles goed maar ja nee >
sadley.gif

Lennard

Active member
Omdat het meerendeel vindt dat hij aangepast moet worden, en omdat het dan leuk blijft omdat je snel je punten weer terug hebt.

Jesse

New member
Publitime:
Waarom moet je de manier van bubbelen aanpassen, nu is het misschien wel lastig maar degelijk
wink.gif

vind ik ook maar ja.. one2xs moet winst hebben en als ze er mee verliezen halen ze gewoon die bubble erruit aand e andere kant moeten ze zien nou zitten al die punten in de bubble en komen er minder mensen die een hosting/ domein willen bestellen! + daarbij komt dat hij wel degelijk een keer dood gaat mensen staan niet te w8 op 240 paginas en dan gaan mensen inderdaad niet meer inzetten nee! maar 14 paginas kom op dat valt toch hartstikke mee nog? als je hem nu reset wedden dat hij volgende week weer op 14 staat dan?

Publitime

New member
Lennard:
Omdat het meerendeel vindt dat hij aangepast moet worden, en omdat het dan leuk blijft omdat je snel je punten weer terug hebt.

Ja ik was er ook voor tot nu dat ik het pas begin te snappen
yummie.gif

Jesse

New member
Lennard:

Het duurt nu lang door de leden zelf hoor! hun willen een reset! maar als ze gewoon steeds veel punten inzetten dan krijg je ook snel je punten! maar ja als iedereen gaat bezuinigen en gaat w8 op de reset dan is het hun eigen schuld!

Sjoerd

Active member
Lennard:
Zodra deze bubble is afgelopen wordt optie 1 doorgevoerd.
Elke dag gaat er één uur van de resettijd af, tot een maximum van 18 uur (dus dan verloopt hij 6 uur na de verkoop van de laatste bubble).
t Leek mij dat het na 18 dagen sowieso wel tijd wordt voor een reset.
emo.gif

Is het goed zo, of is t te kort, die 6 uur?

Ik vind het goed
emo.gif

nu is er niet veel meer aan,
mensen wachten gewoon op de reset, maar iemand wilt niet dat hij gereset word dus blijft gewoon door bubbelen

Maar ik denk dat hij gewoon verlies heeft gehad ofzo
emo.gif

nja, kijk zelf maar wat je doet

Jesse

New member
Sjoerd:

Lennard:
Zodra deze bubble is afgelopen wordt optie 1 doorgevoerd.
Elke dag gaat er één uur van de resettijd af, tot een maximum van 18 uur (dus dan verloopt hij 6 uur na de verkoop van de laatste bubble).
t Leek mij dat het na 18 dagen sowieso wel tijd wordt voor een reset.
emo.gif

Is het goed zo, of is t te kort, die 6 uur?

Ik vind het goed
emo.gif

nu is er niet veel meer aan,
mensen wachten gewoon op de reset, maar iemand wilt niet dat hij gereset word dus blijft gewoon door bubbelen

Maar ik denk dat hij gewoon verlies heeft gehad ofzo
emo.gif

nja, kijk zelf maar wat je doet

oke geef mij me inzet terug en ik stop met bubbles errin te doen
yummie.gif
( niet de winst van 0,03 steeds enz ) en 6 uur is erg weinig he? bijv 12 uur post iemand voor het laatst 6 uur moet je weer kijken dus is hij dan meer dan 4 x gereset per week! en dan gaan mensen ook weer zeuren tegen lennard ja hij wordt zo snel gereset en dan gaat ook weer niemand zijn puntjes inzetten en wat krijg je dan na een paar weken? niemand zet meer wat in precies!

Jesse

New member
Lennard:
De volgende ronde gaat die nieuwe regel in, nu nog niet.
emo.gif

gelukkig
smile.gif
zal nooit meer een bubble posten dan ( tenzei ik als eerste ben
yummie.gif
)

Alexx

New member
Lennard:
Ik zat ook al over zoiets na te denken idd.
Er zijn hier een dikke 2000 leden; als er één lid is die niet wil dat de bubble ooit gereset wordt dan lukt hem dat nog ook voor 0,1 punt per dag.
Ik kon er alleen geen goede mogelijkheid voor vinden.

Optie 1 klinkt het beste imo.

Maargoed, ik wacht even af wat de rest vindt.

Ik ben het met jee eens voor en x
yummie.gif

Bovenaan