Bubble? :S

Sibren

New member
Hey, bij bubble is het volgens mij een bug hoeveel punten er in de pot zitten. Nl. er staat 90% van elke inleg gaat de pot in, dat is van 0,1 punt dus 0,09 punt. Nu zitten er 96 bubbles in de run en er zit maar 0,07 in de pot
confused.gif
(zie screen), en voordat ik mijn laatste bubbel kocht waren het er nog 0,11
confused.gif
(hier heb ik helaas geen screen van)

Screen:
bugle.png

Mzzl

Sibren

New member
Quote:
Als er een bubble wordt gekocht, gaat 90% van de inleg de pot in; van die pot worden de uitbetalingen betaald. Die overige 10% is voor ons om de kosten te compenseren.

Dat betekent dat per bubbel van 0,1 er 0,09 naar de pot gaat
confused.gif
Of geeft ie alleen aan hoeveel er in de pot zit voor jouw eigen bubbel?? (dan ben ik wel erg dom dak daar niej aan gedacht heb)
Zoniet, bij 2 gekochte bubbels zou er dan 0,18 punten in de pot moeten zitten?

Luukvdo

New member
Sibren:

Quote:
Als er een bubble wordt gekocht, gaat 90% van de inleg de pot in; van die pot worden de uitbetalingen betaald. Die overige 10% is voor ons om de kosten te compenseren.

Dat betekent dat per bubbel van 0,1 er 0,09 naar de pot gaat
confused.gif
Of geeft ie alleen aan hoeveel er in de pot zit voor jouw eigen bubbel?? (dan ben ik wel erg dom dak daar niej aan gedacht heb)
Zoniet, bij 2 gekochte bubbels zou er dan 0,18 punten in de pot moeten zitten?

Er is 1 bubble uit gegaan, dat word dus van de pot afgetrokken, dan word het 0.07

Sibren

New member
Ow, op die fiets. Hmm dan kan dit topic wel gesloten worden. Excuses voor mijn lage intellect
bloos.gif

Jurgen

Active member
Inderdaad. Als iemand een bubble koopt, gaat er 0,09 in de pot. Als de eerste bubble uitbetaalt moet worden kan dat niet omdat het minimaal 0,13 moet zijn. Als er dan nog een bubble wordt gekocht, zit de pot op 0,18. Dan kan de eerste bubble uitbetaalt worden en gaat er dus 0,13 uit de pot. 0,18 - 0,13 = 0,05. Zo werkt het.
wink.gif

Luukvdo

New member
Jurrie:
Inderdaad. Als iemand een bubble koopt, gaat er 0,09 in de pot. Als de eerste bubble uitbetaalt moet worden kan dat niet omdat het minimaal 0,13 moet zijn. Als er dan nog een bubble wordt gekocht, zit de pot op 0,18. Dan kan de eerste bubble uitbetaalt worden en gaat er dus 0,13 uit de pot. 0,18 - 0,13 = 0,05. Zo werkt het.
wink.gif

Heb ik toch al uitgelegd
confused.gif

Bovenaan